
10.12.2021
Diamant ruszył z akcją charytatywną Słodkie Łączy na Święta
10.12.2021
Diamant ruszył z akcją charytatywną Słodkie Łączy na Święta
01.03.2021
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
22.02.2021
Auchan na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce
27.01.2021
Magazyn „Businesswoman&life” ponownie wsparł podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
08.12.2020
Warsaw Spire wyświetla napis solidarności „Pierwsze takie Święta – #jestemzsos”
21.07.2020
Czerwone Noski z wirtualną wizytą u podopiecznych SOS Wioski Dziecięce
07.07.2020
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna pomoc dzieciom w Zimbabwe
17.12.2018
Allianz po raz drugi organizuje akcję charytatywną „Bądźmy wsparciem w dobrej sprawie” na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
01.09.2016
Value Media długofalowo dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu