
09.10.2024
Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal
09.10.2024
Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal
30.09.2024
Lisek.App nowym pozycjonowaniem „Sklep pod ręką” promuje codzienne zakupy
11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
27.10.2022
Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA
05.10.2022
Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! – marka rusza z nową kampanią i akcją promocyjną
08.06.2022
Globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8% w 2022 roku
07.03.2022
Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%
17.01.2022
Animex Foods wybiera Zenith
13.01.2022
Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus
06.12.2021
Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2022 roku
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV