TATUUM x Equaversity – polska marka wspiera społeczność LGBT+

O autorze
1 min czytania 2022-06-03

Miesiąc dumy, poświęcony celebrowaniu społeczności LGBT+, staje się w tym roku dla modowej marki okazją do podkreślenia, że w TATUUM każdy jest mile widziany. Wychodząc z przekonania o równości wszystkich ludzi, niezależnie od płci i orientacji seksualnej, robi krok dalej, by powiedzieć: TATUUM wspiera różność i różnorodność w każdej formie.

W czerwcu TATUUM łączy siły z Fundacją Equaversity, która finansowo wspiera organizacje non-profit i inicjatywy działające na rzecz społeczności LGBT+ w Polsce. Specjalnie z myślą o tej współpracy marka wprowadza do sprzedaży trzy unikatowe bluzy oraz trzy płócienne torby w limitowanych nakładach, z których cały dochód zostanie przekazany na działania statutowe fundacji.

Produktom towarzyszy hasło LOVE MORE ALWAYS, a każdy z nich niesie ze sobą najważniejszą dla marki wiadomość: KAŻDY JEST MILE WIDZIANY. Każdy, niezależnie od tego, czym różni się od innych, zasługuje na miłość, szacunek i bezpieczeństwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do sesji zdjęciowej zaproszono choreografów z Kiki House of Sarmata – Bożna, Danil i Vola – specjalizujących się w voguingu – tańcu pełnym ekspresji, otwartości, pozytywnych emocji oraz kreatywności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się