Miesiąc dumy, poświęcony celebrowaniu społeczności LGBT+, staje się w tym roku dla modowej marki okazją do podkreślenia, że w TATUUM każdy jest mile widziany. Wychodząc z przekonania o równości wszystkich ludzi, niezależnie od płci i orientacji seksualnej, robi krok dalej, by powiedzieć: TATUUM wspiera różność i różnorodność w każdej formie.
W czerwcu TATUUM łączy siły z Fundacją Equaversity, która finansowo wspiera organizacje non-profit i inicjatywy działające na rzecz społeczności LGBT+ w Polsce. Specjalnie z myślą o tej współpracy marka wprowadza do sprzedaży trzy unikatowe bluzy oraz trzy płócienne torby w limitowanych nakładach, z których cały dochód zostanie przekazany na działania statutowe fundacji.
Zobacz również
Produktom towarzyszy hasło LOVE MORE ALWAYS, a każdy z nich niesie ze sobą najważniejszą dla marki wiadomość: KAŻDY JEST MILE WIDZIANY. Każdy, niezależnie od tego, czym różni się od innych, zasługuje na miłość, szacunek i bezpieczeństwo.
Do sesji zdjęciowej zaproszono choreografów z Kiki House of Sarmata – Bożna, Danil i Vola – specjalizujących się w voguingu – tańcu pełnym ekspresji, otwartości, pozytywnych emocji oraz kreatywności.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing