Rebel Tang to nowa firma food-tech na mapie kulinarnej Polski, która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Nowym produktem, który został właśnie zapowiedziany przez restaurację Wege Gang, jest seria specjalnych burgerów promujących nową płytę rapera Tedego zatytułowaną „Hajp Hajs Hejt”.
Dedykowane burgery są nie tylko częścią strategii marketingowej, związanej z promocją nowego albumu Tedego, ale również mają przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić do jedzenia bezmięsnych wersji kanapek.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ofercie restauracji znajdziemy aż trzy dedykowane burgery, których nazwy odnoszą się tytułu płyty:
- HAJP – burger z kimchi, kawałkami świeżego mango, sos sweet-chilli, kotlet WTF od Vege Concept, sałata karbowana, sos Aioli, wszystko zamknięte w pszennej bułce z sezamem.
- HAJS – krem truflowy, rukola, pomidor, złota cebulka, kotlet WTF od Vege Concept, sos BBQ, wszystko zamknięte w pszennej bułce z sezamem.
- HEJT – podwójne jalapeno, pikantny sos Sambal Oelek, kotlet WTF od Vege Concept, sos Aioli, świeży pomidor, sałata karbowana, czerwona cebulka, nachosy, sos BBQ i pszenna bułka z sezamem.
Nowe burgery będą dostępne od 1.03.2023 roku przez okres jednego miesiąca na platformach Glovo, Uber Eats i Bolt Food w Warszawie i Wrocławiu, a od 6 marca także w Trójmieście, Katowicach, Szczecinie, Krakowie i Poznaniu.
PS Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
– Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy! – zachęcał Peja w najnowszej kampanii promującej wegańskie danie z menu Pasibusa.
PS 2 Sobowtór Cristiano Ronaldo reklamuje roślinne Whoppery
Żaden sobowtór nie będzie tak samo dobry jak Ronaldo, ale roślinny Whopper jest tak samo dobry jak mięsny oryginał. Taka puenta wynika z przewrotnego i zabawnego filmu będącego częścią kampanii Burger Kinga.
PS 3 Bedoes ze swoją ekipą 2115 otworzyli na jeden dzień piekarnię w centrum stolicy
Piekarnię „Rodzinny biznes” odwiedził tłum fanów, którzy niekoniecznie przychodzili po pieczywo. Odwiedzający mogli zobaczyć swoich ulubionych raperów i otrzymać podpis na premierowym krążku.