Tede i Wege Gang by Rebel Tang wypuszczają specjalne wersje wegańskich burgerów

Tede i Wege Gang by Rebel Tang wypuszczają specjalne wersje wegańskich burgerów
Firma Rebel Tang zapowiedziała serię specjalnych burgerów promujących nową płytę rapera zatytułowaną „Hajp Hajs Hejt".
O autorze
1 min czytania 2023-02-21

Rebel Tang to nowa firma food-tech na mapie kulinarnej Polski, która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Nowym produktem, który został właśnie zapowiedziany przez restaurację Wege Gang, jest seria specjalnych burgerów promujących nową płytę rapera Tedego zatytułowaną „Hajp Hajs Hejt”. 

Dedykowane burgery są nie tylko częścią strategii marketingowej, związanej z promocją nowego albumu Tedego, ale również mają przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić do jedzenia bezmięsnych wersji kanapek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach

#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ofercie restauracji znajdziemy aż trzy dedykowane burgery, których nazwy odnoszą się tytułu płyty:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowe burgery będą dostępne od 1.03.2023 roku przez okres jednego miesiąca na platformach Glovo, Uber Eats i Bolt Food w Warszawie i Wrocławiu, a od 6 marca także w Trójmieście, Katowicach, Szczecinie, Krakowie i Poznaniu.

PS Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl

– Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy! – zachęcał Peja w najnowszej kampanii promującej wegańskie danie z menu Pasibusa.

PS 2 Sobowtór Cristiano Ronaldo reklamuje roślinne Whoppery

Żaden sobowtór nie będzie tak samo dobry jak Ronaldo, ale roślinny Whopper jest tak samo dobry jak mięsny oryginał. Taka puenta wynika z przewrotnego i zabawnego filmu będącego częścią kampanii Burger Kinga.

PS 3 Bedoes ze swoją ekipą 2115 otworzyli na jeden dzień piekarnię w centrum stolicy

Piekarnię „Rodzinny biznes” odwiedził tłum fanów, którzy niekoniecznie przychodzili po pieczywo. Odwiedzający mogli zobaczyć swoich ulubionych raperów i otrzymać podpis na premierowym krążku.