TEILOR świętuje swoje 25-lecie, wprowadzając markę do Metawersum

TEILOR, luksusowa sieć sklepów jubilerskich obchodzi swoje 25. urodziny i wkracza w świat Metawersum.
O autorze
1 min czytania 2023-06-16

Historia TEILOR rozpoczęła się 25 lat temu, przy ulicy o tej samej nazwie i z okazji 25. rocznicy powstania marka ogłosiła, że wkracza na nowe terytorium: Metawersum.

– W branży luksusowej, 25 lat to dopiero początek. TEILOR to marka, która powstała z marzeń. Oto jesteśmy, 25 lat później: zdeterminowani, gotowi przekraczać nowe granice i podejmować nowe wyzwania – mówi Florin Enache, założyciel TEILOR.

TEILOR wkracza do Metawersum, poprzez otwarcie swojego salonu sprzedaży w wirtualnym świecie, stworzonym we współpracy z firmą Xclusiverse. Jest to przestrzeń, w której każdy, kto tylko założy swoje konto, może poznać markę i wirtualnie przymierzać biżuterię TEILOR. Wszystkie produkty są tu połączone z ofertą na stronie internetowej marki. 

TEILOR niezmiennie udowadnia, że ewolucja jest integralną częścią DNA marki. Od otwarcia pierwszego butiku, po wejście na cztery międzynarodowe rynki i stworzenie imponującej kolekcji biżuterii – każdy kolejny krok umacniał jej pozycję w branży jubilerskiej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Marka Swarovski rozpoczyna kampanię metamorphosis autorstwa Stevena Meisela

Swarovski prezentuje nową kampanię reklamową marki autorstwa fotografa mody Stevena Meisela. Za pomysł odpowiada dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert, a za wcielenie go w życie — makijażystka Dame Pat McGrath, która stworzyła prawdziwie wizjonerską stylizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing