![Offerista Group Poland: 87% kupujących skorzysta z ofert z okazji Black Friday [badanie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2021/10/34619_l2-142x0-c-default.jpg)
11.10.2021
Offerista Group Poland: 87% kupujących skorzysta z ofert z okazji Black Friday [badanie]
11.10.2021
Offerista Group Poland: 87% kupujących skorzysta z ofert z okazji Black Friday [badanie]
11.10.2021
Marka whisky The Singleton rozpoczęła nową kampanię „Good taste connects. Singleton connects”
11.10.2021
KLM celebruje 102. urodziny
11.10.2021
Wojciech Szymański (Ideo Force): Jesteśmy po to, aby pomóc przedsiębiorcom wykorzystywać otwierające się przed nimi „okna pogodowe”
11.10.2021
Advox: E-commerce w regionach Polski – sklepów internetowych najszybciej przybywa na Podlasiu [raport]
11.10.2021
Plejada gwiazd w nowej kampanii Superbet
11.10.2021
Amazon otworzył w Europie pierwszy czterogwiazdkowy koncept handlowy
11.10.2021
Marta Macke (CMO Summit by Shortlist): CMO Summit CEE jest pierwszą edycją wydarzenia adresowaną do CMOsów z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej
08.10.2021
Uncensored – kampania społeczna marki got2b przeciw hejtowi
08.10.2021
„Zanotuj asystę” – współpraca Fundacji 4F Pomaga z Fundacją DKMS