08.09.2017
MMAROCKS.pl kończy dziesiąty rok działalności
08.09.2017
MMAROCKS.pl kończy dziesiąty rok działalności
08.09.2017
Tobiasz Wybraniec (GetHero): Wierzymy, że wstęp wolny pozwoli nam stworzyć największy tego typu event w Europie
08.09.2017
Wzruszająca reklama aplikacji, szyta na miarę zagranicznych produkcji, niejeden twardziel uroni łezkę
08.09.2017
Influencerzy – czy internetowe gwiazdy rzeczywiście sprzedają?
07.09.2017
Edyta Kowal, Magda Urbaniak, Anna Mościcka, Małgorzata Walendziewska (ContentEspresso): Jakość, która wyróżnia Content Espresso, jest najlepszą reklamą, o jakiej mogłybyśmy pomyśleć
07.09.2017
Von Miller w oparach absurdu – zobaczcie nową rekalmę Old Spice!
07.09.2017
Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker
07.09.2017
Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black&White Fresh – ponownie z Mają Sablewską
07.09.2017
Anna Tokarek odpowiedzialna za komunikację agencji videomarketingu TalentMedia
07.09.2017
Nowy team kreatywny w Deloitte Digital