21.08.2017
Krzysztof Wnęk (Groupon): Czasy, kiedy ludzie koncentrowali się wyłącznie na aspekcie posiadania jakiejś rzeczy, minęły. Teraz liczy się całe doświadczenie zakupu
21.08.2017
Krzysztof Wnęk (Groupon): Czasy, kiedy ludzie koncentrowali się wyłącznie na aspekcie posiadania jakiejś rzeczy, minęły. Teraz liczy się całe doświadczenie zakupu
21.08.2017
W świecie wirtualnej rzeczywistości. Odpowiedź brzmi: wszyscy
21.08.2017
7 grzechów głównych popełnianych podczas nadawania firmom nazw
18.08.2017
Content marketing w e-commerce
18.08.2017
Historie piwem i łzami płynące, czyli jak pewna marka poradziła sobie z designem piw rzemieślniczych
18.08.2017
Pasaże Tesco wystartowały z kampanią wizerunkową. Kim są Ambasadorzy tej sieci?
18.08.2017
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
18.08.2017
Anna Karczmarek wzmacnia dział strategii LiquidThread
18.08.2017
K2 i Decathlon wracają do gry
18.08.2017
Społeczność szyta na miarę. Firmy budują własne Social Media