18.07.2024
DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu [PATRONAT]
18.07.2024
DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu [PATRONAT]
18.07.2024
Agata Bieniek nową Marketing Manager Bolt w Polsce
18.07.2024
Beata Nowalska poprowadzi dział marketingu Empik Go i Virtualo
18.07.2024
Ludzie bawią się już nie tylko pod sceną, czyli jak marki kuszą festiwalowiczów
18.07.2024
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]
18.07.2024
„In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów
17.07.2024
Ministerstwo Rozwoju i Technologii będzie walczyć z nieuczciwą konkurencją chińskich gigantów e-commerce
17.07.2024
„Sztuczna inteligencja nie zmieni losu dzieci z Zimbabwe, ale Ty już tak”. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pokazuje, jak mogą wyglądać szkoły
17.07.2024
Fundacja Quiet Storm wykorzystuje hasło „Głodny nie jesteś sobą”, by zwrócić uwagę na problem ubóstwa dzieci
17.07.2024
DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego