
07.04.2023
Mitsubishi Polska powierza Maciejowi Kaweckiemu rolę ambasadora marki
07.04.2023
Mitsubishi Polska powierza Maciejowi Kaweckiemu rolę ambasadora marki
06.04.2023
Sara James ambasadorką kampanii PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz”
06.04.2023
Dlaczego marki decydują się na rebranding?
06.04.2023
TikTok ukarany grzywną w wysokości 12,7 mln funtów za wykorzystywanie danych dzieci
06.04.2023
Kampania MSD Animal Health „Sezon na Kleszcze 2” została nagrodzona na IAC Award 2023
06.04.2023
Jak korzystać z wizerunku osób i obiektów w klipach reklamowych zgodnie z prawem
06.04.2023
Fanta zmienia identyfikację wizualną. Pierwsze w historii spójne logo marki
06.04.2023
Trendbook 2023: Człowiek i AI w duecie, czyli przyszłość pracy w branży marketingowej
06.04.2023
Wystartowała kampania „Uda się” launchująca nową markę – mąkę Polkę
05.04.2023
Wraca WordCamp. Największa konferencja miłośników WordPressa już 12 maja