
23.02.2023
Kultura a dobrostan psychiczny. Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Wszystko gra?”
23.02.2023
Kultura a dobrostan psychiczny. Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Wszystko gra?”
23.02.2023
Krzysztof Lehmann (UOKiK): Czekamy na wyjaśnienia od Dody, M. Rozenek-Majdan i F. Chajzera w zakresie postawionych zarzutów („PR na backstage’u”)
23.02.2023
AI wpływa na branżę PR – poznaj 8 obszarów, w których sztuczna inteligencja będzie świetnym partnerem dla PR’owców
23.02.2023
CookBook, czyli wirtualna książka kucharska od marki WINIARY
23.02.2023
Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
23.02.2023
ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu – „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku”
23.02.2023
K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International „Prawa człowieka łamane są w ciszy”
23.02.2023
McCANN i Mastercard ruszył z nową odsłoną kampanii dla platformy GdzieZamieszkac.com
23.02.2023
Najnowszy Samsung Galaxy S23 – czy warto go mieć? Czym się wyróżnia?
23.02.2023
Lidl poprowadzi rekrutację w kinie