
13.05.2022
Fast fashion – jak rozwija się szkodliwa moda i skąd sukces marki Shein?
13.05.2022
Fast fashion – jak rozwija się szkodliwa moda i skąd sukces marki Shein?
13.05.2022
Daniel Kotliński: Każda marka ma strategię marketingową, nawet jeśli jest tego nieświadoma (podcast)
13.05.2022
Panel IAA POWER HOUR – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
13.05.2022
Zara rezygnuje z darmowych zwrotów online
13.05.2022
Pięć miliardów wyświetleń dla zakupowego hasztagu. Tak TikTok podbija e-commerce
13.05.2022
Bardzo długi rok mobile
13.05.2022
Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne
13.05.2022
Business Factory tworzy Xnauts.io
12.05.2022
#teamSZEJKujemy”, czyli nowa kampania marki ATLAS
12.05.2022
ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji