Najważniejszy jest klient. To do niego docieramy i mówimy. W związku z tym ważne jest regularne przeprowadzanie badań klientów, pozyskiwanie i przetwarzanie danych o nich czy analiza ich zachowań. Warto postawić na tworzenie person i customer journey map, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także wykorzystać insighty konsumenckie, aby stworzyć taką komunikację marki, która wyjdzie naprzeciw ich oczekiwaniom i rozwieje ich wszystkie wątpliwości. Wiedza o klientach to klucz do odpowiedniej komunikacji na każdym etapie postrzegania marki przez konsumenta.
Wyświetl ten post na Instagramie
Najważniejszy jest klient. To do niego docieramy i mówimy. W związku z tym ważne jest regularne przeprowadzanie badań klientów, pozyskiwanie i przetwarzanie danych o nich czy analiza ich zachowań. Warto postawić na tworzenie person i customer journey map, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także wykorzystać insighty konsumenckie, aby stworzyć taką komunikację marki, która wyjdzie naprzeciw ich oczekiwaniom i rozwieje ich wszystkie wątpliwości. Wiedza o klientach to klucz do odpowiedniej komunikacji na każdym etapie postrzegania marki przez konsumenta.
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
Myślę, że jednym z największych wyzwań, z jakimi musiałam się zmierzyć, było wdrożenie działań marketing automation. Zaplanowanie i wdrożenie takich rozwiązań to skomplikowane połączenie i koordynacja wielu aktywności.
Wyświetl ten post na Instagramie