Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

test instagram

O autorze
1 min czytania 2017-09-01

Najważniejszy jest klient. To do niego docieramy i mówimy. W związku z tym ważne jest regularne przeprowadzanie badań klientów, pozyskiwanie i przetwarzanie danych o nich czy analiza ich zachowań. Warto postawić na tworzenie person i customer journey map, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także wykorzystać insighty konsumenckie, aby stworzyć taką komunikację marki, która wyjdzie naprzeciw ich oczekiwaniom i rozwieje ich wszystkie wątpliwości. Wiedza o klientach to klucz do odpowiedniej komunikacji na każdym etapie postrzegania marki przez konsumenta.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez House Brand (@house_brand)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najważniejszy jest klient. To do niego docieramy i mówimy. W związku z tym ważne jest regularne przeprowadzanie badań klientów, pozyskiwanie i przetwarzanie danych o nich czy analiza ich zachowań. Warto postawić na tworzenie person i customer journey map, aby lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także wykorzystać insighty konsumenckie, aby stworzyć taką komunikację marki, która wyjdzie naprzeciw ich oczekiwaniom i rozwieje ich wszystkie wątpliwości. Wiedza o klientach to klucz do odpowiedniej komunikacji na każdym etapie postrzegania marki przez konsumenta.

Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 21 kreacji kwietnia 2024 [PRZEGLĄD]

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez House Brand (@house_brand)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Myślę, że jednym z największych wyzwań, z jakimi musiałam się zmierzyć, było wdrożenie działań marketing automation. Zaplanowanie i wdrożenie takich rozwiązań to skomplikowane połączenie i koordynacja wielu aktywności.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez House Brand (@house_brand)