Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

„The Hidden Cost”: AI wizualizuje ukrytą tragedię zagrożonych gatunków w kampanii WWF

„The Hidden Cost”: AI wizualizuje ukrytą tragedię zagrożonych gatunków w kampanii WWF
WWF Denmark opublikował kampanię „The Hidden Cost", w której zwrócono uwagę na fakt, że siedliska wielu zwierząt są niszczone w celu stworzenia miejsc pod produkcję żywności, kosmetyków i innych dóbr konsumpcyjnych.
O autorze
1 min czytania 2025-04-28

WWF Denmark przypomina, że za każdą kostką czekolady, paczką makaronu czy poranną kawą kryje się zagrożony gatunek. Dlaczego? Ponieważ do uprawy potrzebnych do wyprodukowania danego artykułu spożywczego czy kosmetycznego wykorzystano miejsce, w którym mogą żyć zagrożone wyginięciem zwierzęta.

Aby zwrócić uwagę na ten problem, duński WWF przygotował kampanię „The Hidden Cost”. W ramach akcji powstało 11 wizualizacji wymyślonych i wygenerowanych przez ChatGPT. Odpowiednie prompty tworzył Nikolaj Lykke Viborg we współpracy z Birgit Winkel z WWF Dania. Grafiki przedstawiają codzienne produkty konsumenckie, które ujawniają twarze zwierząt.

Kampania opublikowana przez Nikolaja w serwisie LinkedIn, w ciągu zaledwie 48 godzin, zyskała ponad 5000 polubień i wiele pozytywnych komentarzy.

PS „Shopping basket voting”: WWF Japan wykorzystuje koszyki zakupowe do odpowiadania na pytania związane z ekologią

PS2 „Recepta na naturę”: WWF zachęca do dbania o zdrowie psychiczne dzięki „codziennej dawce natury”