THE PRACTICE, najbardziej uhonorowana rumuńska agencja Public Relations, stanie się częścią należącej do Grupy Publicis, sieci MSLGROUP wyspecjalizowanej w szeroko pojętej komunikacji i doradztwie strategicznym. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą MSLGROUP The Practice.
„Od dwóch lat budujemy kompetencje regionalne dla Europy Środkowej i Wschodniej. W czerwcu otworzyliśmy biuro w Sofii, dziś w Bukareszcie. W najbliższym czasie otworzymy kolejne. Praca koordynowana jest z Warszawy, gdzie coraz więcej firm przenosi swoje centrale regionalne” – powiedział Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP Poland, odpowiedzialny za region CEE.
Zobacz również
Integracja THE PRACTICE jest zwieńczeniem dotychczasowej współpracy firmy z MSLGROUP – od 2008 roku spółka z Bukaresztu była agencją partnerską Grupy.
“W ciągu ośmiu lat naszej współpracy udowodniliśmy, że THE PRACTICE to agencja wybitnie kreatywna, o strategicznym podejściu do projektów i imponujących wynikach. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć tak wiele. Teraz będziemy dalej się rozwijać w jednej z najpotężniejszych grup komunikacyjnych świata. Dzięki wejściu w struktury MSLGROUP uzyskamy dostęp do nowoczesnych narzędzi, dedykowanych zarówno zespołowi jak i naszym klientom. Wejdziemy na wyższy poziom wiedzy i kompetencji” – powiedziała Oana Bulexa, Co-managing director, MSLGROUP The Practice.
“Wejście do MSLGROUP to początek wielkiej transformacji, która czeka naszą agencję w ciągu najbliższych miesięcy. Potrzeba tego typu zmian jest tematem szeroko dyskutowanym na naszym rynku, jednak jedynie najsilniejsi mają odwagę i wizję by się z nią zmierzyć. MSLGROUP The Practice jest na to gotowa i podejmie to wyzwanie” – dodała Monica Jitariuc, Co-managing director, MSLGROUP The Practice.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
THE PRACTICE jest znana nie tylko na rynku lokalnym. Dzięki ponad 160 nagrodom i nominacjom w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Cannes Lions, Global and EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards oraz Romanian PR Awards, agencja rozpoznawalna jest na arenie regionalnej i światowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2012 roku agencja znalazła się na 13tym miejscu Holmes Report Global Creative Index, a w 2013 została okrzyknięta przez kapitułę EMEA Sabre Awards jako Eastern European Consultancy of the Year.
W minionym roku, dzięki rozwojowi organicznemu i rozbudowie portfolio klientów, THE PRACTICE osiągnęła dwucyfrowy wzrost wyników. Do grona klientów agencji należą m.in. Eurocopter Romania – część Airbus Helicopters, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, IKEA, McDonald’s, Peroni Nastro Azzurro, Renault, Samsung.