TikTok Music początkowo współpracowało z największymi wytwórniami muzycznymi, takimi jak Universal Music Group, Warner Music Group czy Sony Music. Dzięki temu w aplikacji można znaleźć pełen katalog utworów. Docelowo jednak TikTok Music miał trafić do młodszej społeczności, w szczególności do nastolatków, dlatego platforma ułatwia wyszukiwanie pełnych wersji viralowych utworów z TikToka.
Jakie opcje oferuje TikTok Music?
Na atrakcyjność platformy mają wpłynąć takie możliwości, jak wyszukiwanie muzyki na identycznym schemacie jak w Shazam, tworzenie wspólnych playlist, importowanie muzyki z innych źródeł, wyszukiwanie piosenek za pośrednictwem fragmentu tekstu czy komentowanie utworów oraz albumów. W TikTok Music można również odkrywać nowe utwory za pośrednictwem scrollowania pionowego, podobnie jak na TikToku.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
TikTok Music jest dostępny obecnie jedynie w Brazylii i Indonezji. Aplikacja jest płatna, a jej subskrypcja wynosi równowartość opłaty za Apple Music we wspomnianych państwach. Nowi użytkownicy mają możliwość skorzystania z aplikacji za darmo przez miesiąc.
Na ten moment nie pojawiły się żadne informacje odnośnie tego, kiedy możemy spodziewać się dystrybucji na pozostałe kraje.
PS TikTok rzuca rękawicę gigantom e-commerce
Właściciele chińskiej platformy TikTok łakomie patrzą na globalny rynek internetowej sprzedaży. Rzucą wyzwania największym graczom, a polscy sprzedawcy mogą na tym tylko skorzystać. Z najnowszych doniesień wynika, że firma planuje w tym roku zwiększyć sprzedaż w TikTok Shop czterokrotnie – z 4.4 mld do 20 mld dolarów.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS 2 TikTok stworzył narzędzie oparte o AI, które generuje gotowe skrypty dla filmów
Narzędzie ma pomóc w tworzeniu lepszych treści. Scenariusze powstają na podstawie podpowiedzi użytkownika. Scenariusz zawiera nie tylko proponowaną treść, ale także wskazówki dźwiękowe i wizualne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing