Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – listopad 2013

Top 10 marek i reklam na YouTube w Polsce – listopad 2013
Jakie polskie kanały i na YouTube cieszyły się największą popularnością w listopadzie br.? NowyMarketing wraz z IRCenter ponownie przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam na kanałach markowych.
O autorze
1 min czytania 2013-12-13

źródło: www.youtube.com/user/MaybellinePolska

Najpopularniejsze kanały w Polsce

W listopadzie najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach Urban Records (ponad 38 mln), Prosto TV (ponad 15 mln), Step Records, Abstrachuje TV, Klejnuty, iTVP, TVN, Nawrotka, wwwmegadyskontpl  i Max Florec TV.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Największym przebojem YouTube w Polsce jest przebój Donatana i Cleo “My Słowianie”, który został wyświetlony ponad 21,5 mln razy na profilu UrbanRecTv – poniżej statystyki wg raportu Social Brand Footprint tworzonego przez NapoleonCat.com. Teledysk ten znalazł się także na drugim miejscu na liście najczęściej oglądanych utwórów muzycznych na terenie Polski w 2013 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spośród kanałów vlogerów najchętniej oglądane były kanały: Abstrachuje TV (prawie 10 mln wyświetleń), Klejnuty, AdBuster, RockAlone2k, Magdalena Maria Monika, Kocham Gotować, Rojov, Niekryty Krytyk, Cezik i Sarge The Player. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najpopularniejsze kanały marek

W listopadzie br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Orange Polska, Kinder Niespodzianka, Plus GSMUSP ZdrowieSerce i Rozum, Grupa PZUBank Millennium, Nivea Polska, Ford Polska i Vichy Consult.

Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Maybelline Polska, Grupy PZU, Serce i Rozum, BMW Polska, Plus GSM, Ford Polska, Orange Polska i Nivea Polska.

Maybelline Polska: Maciej Musiał w nowej roli – już tej jesieni!

Grupa PZU: Nawet najlepsi zrobią wszystko…

Serce i Rozum: Serce i Rozum – RAP

BMW Polska: DLA TYCH, KTÓRZY CZERPIĄ ENERGIĘ Z MIASTA!

Plus GSM: Trzy miej na święta za 0 zł na start!