Najpopularniejsze kanały w Polsce
We wrześniu najwięcej wyświetleń zanotowano na kanałach Prosto TV (prawie 14 mln), Step Records, Urban Records, Abstrachuje TV (największy wzrost w stosunku do września 2013 roku), iTVP, TVN, AdBuster, Rock Alone 2k, Klejnuty i Magdalena Maria Monika.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spośród kanałów vlogerów najchętniej oglądane były kanały: Abstrachuje TV (ponad 11 mln wyświetleń), AdBuster, RockAlone2k, Klejnuty, Magdalena Maria Monika, Rojov, donGURALesko, Niekryty Krytyk (prawie 900 tys. subskrybentów kanału), Kocham gotować! i MultiGameplayGuy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Najpopularniejsze kanały marek
W październiku br. najchętniej oglądane były filmy opublikowane na kanałach marek Tablica.pl, Orange Polska, Serce i Rozum, Kinder Niespodzianka, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Grupa PZU, Old Spice Polska, Plus GSM i USP Zdrowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród reklam opublikowanych przez marki najczęściej oglądane były spoty Tablica.pl, Grupy PZU, Banku Zachodniego BZ WBK, Old Spice Polska, Serce i Rozum, Samsung Polska, Nokia Poland i Orange Polska.
Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa
Tablica.pl i piraci: Zakręcony blender
Grupa PZU: Nawet najlepsi zrobią wszystko…
Bank Zachodni WBK: Kevin Spacey poleca aplikację mobilną BZWBK24 mobile
Kevin Spacey w reklamie Banku Zachodniego WBK (wersja skrócona)