Tymbark w mediach społecznościowych nieprzerwanie wychodzi poza standardy komunikacji, stawiając na innowacyjne mechanizmy i formaty. Już nikogo nie dziwi, że Kapsel w punkt odpowiada na wiadomości w Messengerze, proponuje wyjątkowe hasło na każdy dzień, czy też błyskotliwie komentuje zdjęcia (za pomocą Funbota). Przyszedł czas na odrobinę (gry)rywalizacji. Teraz nie tylko otrzymasz prywatną wiadomość od Kapsla, lecz również zmierzysz się z nim w emocjonującej rozgrywce!
Proste zasady, jeden cel – zebrać jak najwięcej punktów. Tymbark Jump jest wyzwaniem dla refleksu. Gracz ma za zadanie nieprzerwanie skakać Kapslem. Musi jednak wykazać się czujnością, sprawnie omijać przeszkody (zderzenie z nimi kończy grę) oraz łapać owoce (czyli bonusowe punkty).
Zobacz również
Gra nie wymaga instalacji i pobierania aktualizacji. Wystarczy połączyć się z chatbotem marki Tymbark (@Tymbark) na Messengerze i z menu wybrać opcję „Gra”. Dzięki prostemu sterowaniu (pojedyncze kliknięcia w ekran smartfonu) można grać w każdych, nawet mniej wygodnych warunkach: w kolejce czy w zatłoczonym autobusie. W trakcie gracz obserwuje postęp, porównując wyniki i śledząc swoją pozycję w globalnym rankingu.
Na tym nie koniec pozytywnych emocji. Wprowadzeniu gry towarzyszył konkurs, dzięki któremu zwycięzcy bawili się w Gdyni na Open’er Festival.
Agencja odpowiedzialna projekt i opracowanie gry: Chatbotize
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing