Vision Express zwrócił uwagę Polaków na konieczność regularnego badania wzroku za pomocą niezwykłego eksperymentu

Vision Express zwrócił uwagę Polaków na konieczność regularnego badania wzroku za pomocą niezwykłego eksperymentu
Z okazji Światowego Dnia Wzroku marka Vision Express postanowiła przeprowadzić eksperyment, który zwróciłby uwagę Polaków na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku – na jeden dzień w pewnym warszawskim salonie firmy wszystkie elementy wystroju stały się niewyraźne.
O autorze
0 min czytania 2019-10-11

10 października br. klienci odwiedzający pewien warszawski sklep marki Vision Express mogli przeżyć niemałe zdziwienie, gdy zauważyli, że wszystkie elementy wystroju były całkowicie rozmyte. 

Na szczęście nie było to spowodowane nagłym pogorszeniem ich wzroku, lecz celowym zabiegiem, którego celem było zwrócenie uwagi Polaków na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku.

W ramach akcji w dniach 7-10 października w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

Za realizację akcji odpowiadała agencja Walk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W czerwcu br. marka Vision Express w ramach nowej kampanii zaprezentowała serię spotów, w których również zwrócono uwagę na to, jak ważne jest regularne badanie wzroku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się