To już 3000 kas samoobsługowych w 2/3 sklepów Lidl Polska. Jak podkreśla sieć, rozwiązanie w dalszym ciągu będzie rozszerzane. Klienci chętnie korzystają z kas samoobsługowych, które sprawdzają się bardzo dobrze, zwłaszcza przy średnich i małych zakupach. Pracownicy również bardzo sobie cenią kasy samoobsługowe, ponieważ dzięki nim mają więcej czasu, aby zająć się innymi czynnościami w sklepie. W strefie kas samoobsługowych zawsze jednak jest obecny jeden pracownik, który wspiera klientów w samodzielnym kasowaniu zakupów.
Kasy samoobsługowe to sposób na szybkie zakupy. Klienci cenią sobie wygodę, samodzielność oraz oszczędność czasu. Sieć rozpoczęła implementację kas we wrześniu 2019 r. Pierwsza kasa samoobsługowa pojawiła się w Poznaniu. Dziś rozwiązanie jest dostępne w sklepach sieci Lidl w całej Polsce, a 3000 kasa właśnie została uruchomiona w Chojnicach.
Zobacz również
Od rozpoczęcia projektu, Lidl Polska wprowadził wiele zmian i usprawnień w kasach samoobsługowych. Proces zakupu, przez który prowadzi nas system kas został zoptymalizowany, zadbano o intuicyjne ułożenie produktów na ekranie w ramach kategorii owoców i warzyw oraz pieczywa, a także zastosowano automatyczne ważenie i kasowanie owoców oraz warzyw, które są oznaczone naklejką z kodem. Sieć zadbała także, aby w kasie samoobsługowej można było skorzystać ze wszystkich zniżek i kuponów w ramach aplikacji Lidl Plus oraz zapłacić wygodnie kartą płatniczą, kartą prezentową lub Lidl Pay – funkcją płatności mobilnych w aplikacji zakupowej Lidl Plus.