Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz zdobyć darmową wejściówkę na VideoWars by ScreenLovers? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do ufundowania wakacji seniorom

„Wakacje jednego dnia”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca do ufundowania wakacji seniorom
„Wakacje jednego dnia” to akcja Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w ramach której każdy możne wesprzeć finansowo seniorów i w ten sposób dołożyć cegiełkę do organizacji ich letniego wyjazdu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-10

Wakacje to czas, w którym wielu z nas planuje ekscytujące wyjazdy z bliskimi. Jednak nie każdy może sobie nie to pozwolić. Wśród tych, którym najtrudniej jest wyjechać choćby na jednodniową wycieczkę, są osoby starsze. I właśnie im pomaga Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, prowadząc akcję pt. „Wakacje jednego dnia”.

Zasady są proste:

  1. Wchodzisz na stronę www.malibracia.org
  2. Decydujesz, jakie elementy jednodniowych wakacji chcesz zafundować starszej osobie
  3. Wpłacasz odpowiednią kwotę na konto Stowarzyszenia
  4. Wolontariusze zorganizują wakacyjną podróż dla podopiecznych, a ty zapewnisz seniorom wspaniałe wspomnienia.

Wizyta w muzeum albo galerii sztuki? Dzień na świeżym powietrzu? Szansa na odwiedzenie pobliskiego kurortu i cieszenie się tamtejszymi atrakcjami? Możliwości jest wiele, jednak w każdym przypadku kluczowe są fundusze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seniorzy nie są anonimowi

Pod adresem www.malibracia.org można nie tylko wesprzeć osoby starsze, ale także poznać ich historie. Jak się okazuje, wielu z nich na co dzień często nie wychodzi nawet z mieszkania, bo potrzebuje do tego asysty wolontariusza. Jest wśród nich m.in. 87-letnia pani Maria, która cierpi na zaniki pamięci i ubytek wzroku oraz 82-letni pan Marek, niegdyś często podróżujący na Bliski Wschód. Jednodniowy wyjazd organizowany w ramach „Wakacji jednego dnia” w sezonie letnim to więc doskonały sposób na urozmaicenie ich czasu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.malibracia.org

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Co za różnica?”: kampania społeczna Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.