Podczas Heineken Open’er Festival każdy czytelnik ELLE mógł odebrać darmowy egzemplarz czasopisma wraz z prezentem niespodzianką. Po podaniu numeru telefonu w specjalnie na tę okazję przygotowanej aplikacji dostępnej na Facebooku 2 tygodnie przed festiwalem, otrzymywał MMS z kodem QR upoważniającym do odbioru prezentu w festiwalowym namiocie ELLE.
– Dzięki szerokim kompetencjom możemy proponować markom działania wielokanałowe, łączące ze sobą świat social media, mobile’u czy realny. W ten sposób zapewniamy kontakt z marką na wielu płaszczyznach – mówi Anna Robotycka, Partner zarządzający faceADDICTED.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Połączenie aplikacji mobilnej, facebooka oraz offline’u pozwala nam bardziej angażować ludzi w interakcję z marką i wzmacnia jej rozpoznawalność. Ten swoisty mix działań na różnych płaszczyznach pozwala nam na lepsze poznanie naszych klientów i tworzy fundamenty pod przyszłe działania komunikacyjne – mówi Izabela Skonieczna Brand Manager ELLE.
Działania wielokanałowe sprawiły, że konsument wszedł w interakcję z marką w sieci, jak i poza nią, korzystając z Internetu, telefonu oraz będąc bezpośrednio na festiwalu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta