Prowadzona obecnie komunikacja jest pierwszą, realizowaną dla marki Wilkinson Sword w Rumunii.
– Chcemy przypomnieć bogatą historię marki Wilkinson, a także jej ogromne doświadczenie, które gwarantuje wysokiej klasy produkty, a co za tym idzie doskonałą jakość golenia – mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager Central Europe. – Maszynka Wilkinson Sword Xtreme3* to produkt za pomocą, którego chcemy zaistnieć w świadomości mężczyzn w kategorii maszynek do golenia.
Zobacz również
MullenLowe Warsaw odpowiada za adaptację globalnych materiałów wideo. Działania reklamowe realizowane są w kanałach social mediowych, dodatkowym wsparciem będzie także kampania przeprowadzona z rumuńskimi influencerami. Komunikacja zakończy się we wrześniu.
PS MullenLowe z nową globalną tożsamością
Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]