Wirtualny Portfel od Banku Pocztowego – startuje kampania z udziałem ambasadora Banku Adama Małysza

Pod nazwą „Wirtualny Portfel", Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online.
O autorze
2 min czytania 2023-11-08

fot. materiały prasowe

Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.

– Analizując oczekiwania naszych Klientów dostrzegliśmy pewną niszę w obszarze e-commerce. Stąd kampania, którą nazwaliśmy Wirtualny Portfel. Pod taką nazwą promujemy kilka usług, po które w szybki i bezpieczny sposób można sięgnąć chcąc skorzystać np. ze świątecznych promocji internetowych czy tych pojawiających się przy okazji Black Friday i Cyber Monday. Połączyliśmy w komunikacji nasze dobrze znane rynkowi produkty bankowe, tworząc portfel rozwiązań dostępnych online, umożliwiający szybką reakcję na pojawiające się okazje. Podkreślamy m.in. możliwość skorzystania przy zakupie sprzętu AGD i elektroniki z bezpłatnego przedłużenia ich gwarancji – mówi Radosław Kazimierski, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

W skład Wirtualnego Portfela” wchodzą: Konto w Porządku” z możliwością uruchomienia bez wizyty w placówce Banku, wirtualna karta wraz z pakietem ubezpieczeń zakupów w sieci oraz kredyt online. W kampanii Bank wskazuje na atrakcyjne ceny usług – niskie oprocentowanie kredytu online, brak opłat za konto i kartę przy spełnieniu prostych warunków oraz fakt, że Klienci mogą liczyć na bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online oferowany do karty wirtualnej, w tym możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupy RTV i AGD o rok oraz gwarancję najniższej ceny na zakupiony produkt. Szczegóły oferty dostępne są na dedykowanej stronie https://www.pocztowy.pl/lp/wirtualny-portfel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjne, obejmujące szeroką komunikację w internecie, będą trwały od 8 listopada do 17 grudnia 2023 r. Jej twarzą został Ambsador Banku Pocztowego Adam Małysz – były skoczek narciarski, wielokrotny mistrz świata oraz multimedalista igrzysk olimpijskich.

Kampania internetowa zostanie zrealizowana na Allegro – największej platformie zakupowej w kraju – oraz Facebooku. Reklamy będą wyświetlać się osobom zainteresowanym zakupami internetowymi urządzeń AGD oraz RTV. W ramach kampanii zostaną wykorzystane różne formaty bannerów internetowych oraz działania mailingowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Wręczono nagrody w 24. edycji Effie Awards Poland!

Nagrody za efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe wręczono 7 listopada br. w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Tegoroczne Jury Effie, obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Dyrektorki Google Polska, która prowadziła obrady kategorii Marketing & Business Solutions.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kampanie Produktowe Google Shopping – jak zwiększyć sprzedaż dzięki PLA

Gdy zajmujesz się promocją za pośrednictwem reklam Google Shopping, ważne jest, aby rozważyć różne możliwości polepszenia jakości reklam – wyróżnienia się na tle konkurencji, zwłaszcza, jeśli walczysz o swoją widoczność w Internecie na tle konkurencyjnego rynku. W rzeczywistości istnieją trzy obszary, na które możesz mieć wpływ: kampanie, stawki i feed. Dodatkowo w artykule opowiemy jak wykonać reklamę produktową … bez sklepu internetowego.