„Write for Rights”: Amnesty International przekonuje, że jeden list może zmienić ludzkie życie

„Write for Rights”: Amnesty International przekonuje, że jeden list może zmienić ludzkie życie
W ramach tegorocznej odsłony akcji „Write for Rights” związanej z Międzynarodowym Dniem Praw Człowieka Amnesty International pokazuje siłę słowa pisanego. Jak się okazuje, czasem jedna litera może zmienić znaczenie całego tekstu.
O autorze
1 min czytania 2024-12-10

10 grudnia przypada Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka, w związku z którym na całym świecie organizowane są maratony pisania listów „Write for Rights” (pol. Pisz w obronie praw). To coroczne wydarzenie inspiruje tysiące osób na całym świecie do pisania wiadomości pełnych nadziei i solidarności z osobami, których najbardziej podstawowe prawa zostały naruszone. W tym roku we współpracę z Amnesty International weszła agencja interaktywna Cossette i tak powstała akcja zwracająca uwagę na fakt, że czasem jedna litera może zmienić wymowę całego tekstu.

Jak się okazuje, dotychczasowe działania Amnesty International związane z pisaniem listów odniosły spektakularny sukces. W efekcie aż 75% osób niesłusznie więzionych odzyskało wolność. Tegoroczna edycja akcji „Write for Rights” ma za zadanie jeszcze bardziej zwiększyć zainteresowanie grudniowymi działaniami Amnesty International i sprawić, że dołączą do nich kolejne osoby. Każdy, kto chciałby napisać list i tym samym przyczynić się do walki o wolność niesłusznie oskarżonych i przetrzymywanych, może to zrobić na oficjalnej stronie internetowej akcji.

Kampania Amnesty International i Cossette „Write for Rights” obejmuje wielkoformatowe plakaty i treści publikowane w internecie. Maratony Pisania Listów w grudniu każdego roku organizowane są m.in. przez placówki oświatowe, domy kultury i inne organizacje pożytku publicznego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Amnesty International

PS Amnesty International Polska zachęca: odbierz (żółty) telefon i posłuchaj historii o łamaniu praw człowieka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się