TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Gramy #WSłużbieInnym”: Ochotnicza Straż Pożarna, klipami niczym z gier komputerowych, zachęca do wstąpienia w swoje szeregi

„Gramy #WSłużbieInnym”: Ochotnicza Straż Pożarna, klipami niczym z gier komputerowych, zachęca do wstąpienia w swoje szeregi
Strażacy OSP w Żorach rozpoczęli drugą edycję akcji #WSłużbieInnym, w której zachęcają do zasilenia szeregów ich formacji. O tym, jak wygląda dzień z życia strażaka, opowiadają klipy wideo przypominające fragmenty gry komputerowej.
O autorze
1 min czytania 2024-10-29

Głównym elementem akcji „Gramy #WSłużbieInnym” są dwa spoty wideo stworzone na podobieństwo gier komputerowych. Scenariusz jest dobrze znany wszystkim fanom gamingu: kiedy główny bohater odbiera telefon, w słuchawce słyszy informacje na temat nowej misji, którą już niebawem przyjdzie mu wykonać. Tym razem to jednak nie gra, a prawdziwe życie i codzienność członków zastępów Ochotniczej Straży Pożarnej w całym kraju.

Jak się okazuje, w wielu jednostkach OSP brakuje rąk do pracy, a ogólnopolska akcja #WSłużbieInnym ma to zmienić. „To nie jest trailer gry komputerowej, gdzie można nieskończenie powtarzać nieudane misje, to jest prawdziwe życie!” – przekonują pomysłodawcy akcji.

Pomysł na spoty nawiązuje do świata gamingu, w klipach jest więc wszystko, co dobrze znane z gier komputerowych. Kolejne misje do wykonania, zmiany skórek (ang. skin – tak gracze nazywają przedmioty w grze, które pozwalają graczom zmienić wygląd ich broni, postaci i innych obiektów), a nawet perspektywa, z której widzowie oglądają klipy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja OSP Żory #WSłużbieInnym i związane z nią pomysły podbiły serca internautów. Na YouTubie klipy mają już po kilka tysięcy wyświetleń, w mediach społecznościowych kilkaset reakcji, a zainteresowanie wciąż rośnie. Działania w ramach kampanii #WSłużbieInnym zostały zrealizowane we współpracy z Komendą Miejską PSP oraz Gminą Miejską Żory.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kto jest lepszym konsumentem – gracz czy nie gracz? [OPINIE]

Kto jest lepszym konsumentem – gracz czy nie gracz? [OPINIE]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się