W panelu udział wezmą wybitni eksperci i twórcy, związani z tematem migracji:
- Agnieszka Holland: Jedna z najwybitniejszych postaci polskiej kultury, reżyserka wielu nagradzanych filmów, m.in. tego ostatniego związanego z tematyką migracyjną pt. „Zielona Granica”,
- Jana Shostak: polsko-białoruska aktywistka i artystka, ekspertka ds. migracji i integracji
- Jerzy Hołub: Vice President Marketing na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard, współtwórca nagrodzonego Titanium Lion projektu „Where To Settle”, pomagającego uchodźcom z Ukrainy.
Panel odbędzie się 17 czerwca br. o godz. 14:15 w jednej z największych przestrzeni festiwalu – Terrace Stage i poruszy palące tematy migracji, wojen i zmian klimatycznych. Prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także porozmawiają, jak sztuka i kreatywność może pomagać ten problem rozwiązać.
Zobacz również
Temat migracji jest istotny, ponieważ dotyka coraz większej liczby osób na całym świecie. Polska jako kraj frontowy przyjmujący dużą liczbę uchodźców z Ukrainy, mierzący się także z napływem uchodźców ze strony Białorusi szczególnie silnie odczuwa skutki tego zjawiska.
– Bardzo się cieszę, że Polska będzie miała oficjalny wykład na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Był to jeden z najważniejszych celów, jakie postawiliśmy sobie w ramach działań zarządu SAR i KTR. Cel istotny, bo związany z promocją polskiego środowiska reklamowego i świata polskiej kultury na największym festiwalu kreatywności na świecie. Jestem przekonany, że ten panel będzie jednym z najmocniejszych wydarzeń tegorocznego festiwalu – Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, Executive Creative Director Ogilvy, współtwórca pomysłu na panel.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing