Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Wszyscy jesteśmy imigrantami”: oficjalny polski panel na festiwalu Cannes Lions 2024

„Wszyscy jesteśmy imigrantami”: oficjalny polski panel na festiwalu Cannes Lions 2024
Podczas Cannes Lions 2024 Polska jako kraj zaznaczy mocno swoją obecność na tym prestiżowym festiwalu realizując panel dyskusyjny „Wszyscy jesteśmy imigrantami”, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy KTR przy partnerstwie z Mastercard.
O autorze
1 min czytania 2024-06-07

W panelu udział wezmą wybitni eksperci i twórcy, związani z tematem migracji:

  • Agnieszka Holland: Jedna z najwybitniejszych postaci polskiej kultury, reżyserka wielu nagradzanych filmów, m.in. tego ostatniego związanego z tematyką migracyjną pt. „Zielona Granica”,
  • Jana Shostak: polsko-białoruska aktywistka i artystka, ekspertka ds. migracji i integracji 
  • Jerzy Hołub: Vice President Marketing na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard, współtwórca nagrodzonego Titanium Lion projektu „Where To Settle”, pomagającego uchodźcom z Ukrainy.

Panel odbędzie się 17 czerwca br. o godz. 14:15 w jednej z największych przestrzeni festiwalu – Terrace Stage i poruszy palące tematy migracji, wojen i zmian klimatycznych. Prelegenci podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także porozmawiają, jak sztuka i kreatywność może pomagać ten problem rozwiązać.

Temat migracji jest istotny, ponieważ dotyka coraz większej liczby osób na całym świecie. Polska jako kraj frontowy przyjmujący dużą liczbę uchodźców z Ukrainy, mierzący się także z napływem uchodźców ze strony Białorusi szczególnie silnie odczuwa skutki tego zjawiska. 

– Bardzo się cieszę, że Polska będzie miała oficjalny wykład na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Był to jeden z najważniejszych celów, jakie postawiliśmy sobie w ramach działań zarządu SAR i KTR. Cel istotny, bo związany z promocją polskiego środowiska reklamowego i świata polskiej kultury na największym festiwalu kreatywności na świecie. Jestem przekonany, że ten panel będzie jednym z najmocniejszych wydarzeń tegorocznego festiwalu – Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, Executive Creative Director Ogilvy, współtwórca pomysłu na panel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing