Nowy claim marki „You Fit Here” stanowi – według Małgorzaty Roszak-Sygockiej, dyrektor marketingu CityFit – wyraźny komunikat dla obecnych i potencjalnych klientów: „Bez względu na to, kim jesteś i co kochasz robić, świetnie się u nas odnajdziesz. CityFit to nie kluby fitness zarezerwowane tylko dla osób uprawiających sport wyczynowo czy nastawionych na bardzo intensywne treningi. To kluby otwarte na wszystkich ludzi i ich potrzeby. Nieważne, czy w 2020 roku chcesz pobić rekord życiowy, zrzucić kilka kilogramów, czy po prostu odstresować się po pracy – u nas zawsze poczujesz się komfortowo”.
W nowej kampanii CityFit stawia na naturalność. W materiałach promocyjnych klubu brak idealnie wyrzeźbionych sylwetek i prężących się, sztucznych modeli. Zamiast tego pojawiają się naturalne kształty, a także zrozumienie i szacunek dla potencjalnych niedoskonałości ludzkiego ciała. To właśnie autentyzm, w połączeniu z nienachalnymi hasłami, zachęca do dołączenia do klubu i wykupienia jednego z dwóch dostępnych karnetów – standardowego lub rocznego wszystkomającego.
Zobacz również
Pierwsza odsłona kampanii – „Postanowione” – nawiązuje do noworocznych postanowień. Realizowana jest od 1 stycznia w mediach online, social mediach oraz na outdoorach.
CityFit to największa polska sieć klubów fitness czynnych 24 h/7. Sieć ma obecnie 23 placówki w 15 miastach Polski. Wyróżnia ją nie tylko całodobowy dostęp do wysokiej jakości sprzętu, ale również bogata oferta zajęć grupowych, darmowe plany treningowe i dietetyczne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]