Podczas konferencji FailWay 2 o swoim zawodowych porażkach i o tym, jak oddzielić „zależy mi” od „przejmuję się” opowiedział Michał Wolniak, CSO w agencji VML Poland.
Michał Wolniak – Chief Strategy Officer oraz prezes VML Polska, największego europejskiego oddziału sieciowej agencji reklamowej VML z holdingu WPP. Odpowiada za opracowywanie strategii marketingowych w regionach EMEA, APAC oraz globalnie. Prowadzi projekty konsultingowe mające na celu digitalizację działalności dużych przedsiębiorstw i budowanie wartości przez wdrażanie dysruptywnych innowacji.
Zobacz również
Od 2001 roku budował grupę marketingową, w skład której wchodziły m.in. agencje Heureka, Pride&Glory i Brand Fibres, przekształconą później w VML. Wcześniej redagował topowe telewizyjne programy rozrywkowe.
Zdobył wraz z zespołem tytuły Interaktywnej Agencji Roku i Interaktywnej Grupy Roku, a także ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych: m.in. EFFIE, Innovation Awards, Golden Drum, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Magellan Awards.
Stały prelegent konferencji branżowych, członek Rady Programowej IAB. Nagrodzony tytułem Człowieka Roku Mixx Awards oraz tytułem Człowiek Reklamy magazynu Brief. Interesuje się teatrem i malarstwem, wyprodukował ceniony monodram “Ojciec Bóg”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nagranie zostało zarejestrowane podczas FailWay – pierwszej w Polsce konferencji o porażce w biznesie, która odbyła się 30 marca 2015 w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Polecamy poprzedni odcinek YouTube dla marketerów: wykład, który musisz zobaczyć, jeśli pracujesz lub planujesz pracę w branży reklamowej