YouTube dla marketerów: Michał Wolniak (VML Poland) o swoich największych zawodowych porażkach i tym, co z nich wynikło

YouTube dla marketerów: Michał Wolniak (VML Poland) o swoich największych zawodowych porażkach i tym, co z nich wynikło
Każdemu zdarzają się wpadki. Nie ma co tego ukrywać, a nawet więcej - warto o tym mówić głośno, bo z każdej porażki może wyniknąć coś dobrego. Niestety najczęściej podczas konferencji marketingowych słuchamy wyłącznie o sukcesach. Tym bardziej polecamy Wam tę prelekcję.
O autorze
1 min czytania 2016-06-21

Podczas konferencji FailWay 2 o swoim zawodowych porażkach i o tym, jak oddzielić „zależy mi” od „przejmuję się” opowiedział Michał Wolniak, CSO w agencji VML Poland.

Michał Wolniak – Chief Strategy Officer oraz prezes VML Polska, największego europejskiego oddziału sieciowej agencji reklamowej VML z holdingu WPP. Odpowiada za opracowywanie strategii marketingowych w regionach EMEA, APAC oraz globalnie. Prowadzi projekty konsultingowe mające na celu digitalizację działalności dużych przedsiębiorstw i budowanie wartości przez wdrażanie dysruptywnych innowacji.

Od 2001 roku budował grupę marketingową, w skład której wchodziły m.in. agencje Heureka, Pride&Glory i Brand Fibres, przekształconą później w VML. Wcześniej redagował topowe telewizyjne programy rozrywkowe.

Zdobył wraz z zespołem tytuły Interaktywnej Agencji Roku i Interaktywnej Grupy Roku, a także ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych: m.in. EFFIE, Innovation Awards, Golden Drum, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Magellan Awards.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stały prelegent konferencji branżowych, członek Rady Programowej IAB. Nagrodzony tytułem Człowieka Roku Mixx Awards oraz tytułem Człowiek Reklamy magazynu Brief. Interesuje się teatrem i malarstwem, wyprodukował ceniony monodram “Ojciec Bóg”.

Nagranie zostało zarejestrowane podczas FailWay – pierwszej w Polsce konferencji o porażce w biznesie, która odbyła się 30 marca 2015 w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polecamy poprzedni odcinek YouTube dla marketerów: wykład, który musisz zobaczyć, jeśli pracujesz lub planujesz pracę w branży reklamowej