TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Youtuber Y czaruje w Mediolanie i promuje firmę Raben

Youtuber Y czaruje w Mediolanie i promuje firmę Raben
W ramach czwartej edycji akcji #RabenExpress, firma logistyczna Raben zaprosiła do współpracy Y – znanego iluzjonistę i twórcę kanału na YouTubie Magic of Y. Magik promuje połączenia Raben do Włoch w serii filmów nakręconych w Mediolanie, w ramach cyklu „Magic of Y on streets”.
O autorze
2 min czytania 2019-03-12

Ruszyła czwarta edycja akcji #RabenExpress, promująca uruchomione jesienią 2018 roku połączenia do Włoch – z Niemiec, Polski i innych rynków – w ramach której marka nawiązała współpracę z magikiem gwiazd Y. Iluzjonista, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi na YouTube kanał „Magic of Y”, będący jednym z pięciu największych kanałów iluzjonistycznych na świecie z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń.

Marka Raben została sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których magik na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii magicznymi sztuczkami. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.

Napędzane logistyką odcinki „Magic of Y on streets” emitowane są na kanale iluzjonisty na YouTubie w kolejne soboty począwszy od 2 lutego, a następnie promowane w social mediach influencera (Facebook, Instagram, TikTok). Dodatkowo na swoim fanpage’u opublikował on dwa filmy z serii #RabenIT, przygotowane przez Grupę Raben i pokazujące magiczne triki w wykonaniu firmy. Akcja potrwa do końca marca br.

#RabenExpress to kampania employerbrandingowa z elementami CSR, zainicjowana jesienią 2017 roku. Celem trzech pierwszych odsłon było przybliżenie pracy zawodowego kierowcy samochodu ciężarowego i stylu życia truckersa oraz promowanie roli transportu we współczesnym świecie – stąd dodatkowy hasztag #TransportJestPotrzebny oraz wsparcie dla Banków Żywności w grudniu 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Myśląc o nowoczesnym podejściu do promocji produktów, trudno dziś nie brać pod uwagę całego spektrum możliwości, jakie daje firmom nawiązanie współpracy z blogerami. O czym warto pamiętać, planując efektywne działania influencer marketingowe? I jak wygląda proces nawiązywania współpracy?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja Hash.fm powołała do życia Fameshop, sklep internetowy przeznaczony wyłącznie dla influencerów, w którym mogą oni zgłaszać się po wystawione produkty i otrzymać je w zamian za publikacje w kanałach społecznościowych. To zarazem najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing.

PS3

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.

PS4

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.

PS5

Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.

PS6

Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga.