Ruszyła czwarta edycja akcji #RabenExpress, promująca uruchomione jesienią 2018 roku połączenia do Włoch – z Niemiec, Polski i innych rynków – w ramach której marka nawiązała współpracę z magikiem gwiazd Y. Iluzjonista, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi na YouTube kanał „Magic of Y”, będący jednym z pięciu największych kanałów iluzjonistycznych na świecie z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń.
Marka Raben została sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których magik na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii magicznymi sztuczkami. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.
Zobacz również
Napędzane logistyką odcinki „Magic of Y on streets” emitowane są na kanale iluzjonisty na YouTubie w kolejne soboty począwszy od 2 lutego, a następnie promowane w social mediach influencera (Facebook, Instagram, TikTok). Dodatkowo na swoim fanpage’u opublikował on dwa filmy z serii #RabenIT, przygotowane przez Grupę Raben i pokazujące magiczne triki w wykonaniu firmy. Akcja potrwa do końca marca br.
#RabenExpress to kampania employerbrandingowa z elementami CSR, zainicjowana jesienią 2017 roku. Celem trzech pierwszych odsłon było przybliżenie pracy zawodowego kierowcy samochodu ciężarowego i stylu życia truckersa oraz promowanie roli transportu we współczesnym świecie – stąd dodatkowy hasztag #TransportJestPotrzebny oraz wsparcie dla Banków Żywności w grudniu 2018 roku.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Myśląc o nowoczesnym podejściu do promocji produktów, trudno dziś nie brać pod uwagę całego spektrum możliwości, jakie daje firmom nawiązanie współpracy z blogerami. O czym warto pamiętać, planując efektywne działania influencer marketingowe? I jak wygląda proces nawiązywania współpracy?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Agencja Hash.fm powołała do życia Fameshop, sklep internetowy przeznaczony wyłącznie dla influencerów, w którym mogą oni zgłaszać się po wystawione produkty i otrzymać je w zamian za publikacje w kanałach społecznościowych. To zarazem najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing.
PS3
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.
PS4
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.
PS5
Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.
PS6
Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga.