„Zasąsiadujmy się”: Milka wysyła „pomylone paczki” i zachęca do nawiązywania sąsiedzkich relacji

„Zasąsiadujmy się”: Milka wysyła „pomylone paczki” i zachęca do nawiązywania sąsiedzkich relacji
Do 100 tys. Polaków trafiło 100 tys. tajemniczych „pomylonych paczek” adresowanych do sąsiadów. To akcja Milki, która chce w ten sposób skłonić nas do nawiązywania relacji sąsiedzkich.
O autorze
1 min czytania 2024-09-18

„Pomylone paczki” to kluczowa część akcji „Zasąsiadujmy się”, prowadzonej przez markę Milka. Chodzi o to, aby budować i wzmacniać relacje sąsiedzkie, a wszystko to w słodki sposób.

Pod drzwi 100 tys. osób w całej Polsce trafiły tajemnicze paczki od Milki, które miały zostać doręczone do sąsiadów.

Wewnątrz przesyłki znajdowały się dwie tabliczki mlecznej czekolady w limitowanym opakowaniu z hasłem „Miło, że jesteśmy sąsiadami”. W ten prosty sposób pojawiała się okazja do tego, aby porozmawiać z sąsiadami, których wielu z nas na co dzień mija bez słowa na klatce schodowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy akcji „Zasąsiadujmy się” przekonują, że tworzenie sąsiedzkich relacji to ważny i potrzeby proces, dzięki któremu buduje się prężną społeczność i powiększa grono znajomych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednym z ambasadorów akcji jest Piotr Żyła.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcji towarzyszy konkurs, w którym należy napisać, jak Milka pomoże ci się zasąsiadować. Do wygrania są sąsiedzkie paczki z dwiema tabliczkami czekolady w środku.

Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka

Mondelez testuje papierowe opakowanie czekolady Milka Alpenmilch. Akcja przeprowadzana jest na terenie Niemiec w sklepach Edeka oraz Netto Marken-Discount.