„Pomylone paczki” to kluczowa część akcji „Zasąsiadujmy się”, prowadzonej przez markę Milka. Chodzi o to, aby budować i wzmacniać relacje sąsiedzkie, a wszystko to w słodki sposób.
Pod drzwi 100 tys. osób w całej Polsce trafiły tajemnicze paczki od Milki, które miały zostać doręczone do sąsiadów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wewnątrz przesyłki znajdowały się dwie tabliczki mlecznej czekolady w limitowanym opakowaniu z hasłem „Miło, że jesteśmy sąsiadami”. W ten prosty sposób pojawiała się okazja do tego, aby porozmawiać z sąsiadami, których wielu z nas na co dzień mija bez słowa na klatce schodowej.
Twórcy akcji „Zasąsiadujmy się” przekonują, że tworzenie sąsiedzkich relacji to ważny i potrzeby proces, dzięki któremu buduje się prężną społeczność i powiększa grono znajomych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednym z ambasadorów akcji jest Piotr Żyła.
Akcji towarzyszy konkurs, w którym należy napisać, jak Milka pomoże ci się zasąsiadować. Do wygrania są sąsiedzkie paczki z dwiema tabliczkami czekolady w środku.
Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.
Zdjęcia: mat. pras.
PS Mondelez testuje papierowe opakowanie dla czekolady Milka
Mondelez testuje papierowe opakowanie czekolady Milka Alpenmilch. Akcja przeprowadzana jest na terenie Niemiec w sklepach Edeka oraz Netto Marken-Discount.