To już druga edycja kampanii społecznej „Zdolni bez ALE”, w której wystąpili m.in. Jasiek Mela – podróżnik i społecznik, Rafał Mikołajczyk – działacz społeczny, sportowiec, mówca motywacyjny i Marcin Ryszka – dziennikarz sportowy. Cel? Pokazanie pracodawcom i pracownikom, że niepełnosprawność nie musi oznaczać ograniczenia szans zawodowych. Trzy główne elementy kampanii to:
- wsparcie procesu rekrutacji osób z niepełnosprawnościami (OzN),
- szkolenia kierowane do firm i OzN,
- promocja projektu wśród osób potencjalnie zainteresowanych wprowadzaniem zmian w funkcjonowaniu rynku pracy.
Zobacz również
Na oficjalnej stronie internetowej www.zdolnibezALE.pl można znaleźć i wypełnić formularz skierowany zarówno do pracowników, jak i pracodawców. Jeśli szukasz pracy i jesteś osobą z niepełnosprawnością, po prostu zapisz się do bazy kandydatów i czekaj na informację o dostępnych ofertach pracy, które odpowiadają twoim kwalifikacjom. A może jako pracodawca nie uznajesz żadnych ograniczeń, ale za to szukasz doświadczonych i zdolnych członków swojego zespołu? W takim razie dołącz do listy pracodawców przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami i już niebawem znajdź najlepszego kandydata na oferowane stanowisko.

Ponadto w ramach kampanii „Zdolni bez ALE” organizowane są webinary wspierane przez HR Fair Play, które poprowadzi Agata Spała-Zakrzewska – trenerka i audytorka dostępności, ekspertka ds. zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Co więcej, kampania „Zdolni bez ALE” to też autorski podcast pod tym samym tytułem, którego pierwszy odcinek jest poświęcony współpracy z OzN. Premierę zaplanowano na 15 lutego 2025 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegóły akcji i wszelkie informacje kluczowe zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców, dostępne są poniżej, w broszurze stworzonej w ramach kampanii „Zdolni bez ALE”.
Kampania Fundacji Moc Pomocy powstała we współpracy z Grafton Recruitment Poland, HR FAIR PLAY, Openfield, PFRON – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Kongres ESG – Europa, Smart OOH – AMS SA, , Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie i z Fundacją Reaktywni. Produkcja i wsparcie kampanii Film Fiction i Ogar Studio.
Zdjęcia: YouTube, www.zdolnibezale.pl