Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy

„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy
Fundacja Moc Pomocy ruszyła z drugą edycją kampanii społecznej „Zdolni bez ALE”, która ma na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy oraz zachęcenie pracodawców do ich zatrudniania.
O autorze
1 min czytania 2025-02-05

To już druga edycja kampanii społecznej „Zdolni bez ALE”, w której wystąpili m.in. Jasiek Mela – podróżnik i społecznik, Rafał Mikołajczyk – działacz społeczny, sportowiec, mówca motywacyjny i Marcin Ryszka – dziennikarz sportowy. Cel? Pokazanie pracodawcom i pracownikom, że niepełnosprawność nie musi oznaczać ograniczenia szans zawodowych. Trzy główne elementy kampanii to:

  • wsparcie procesu rekrutacji osób z niepełnosprawnościami (OzN),
  • szkolenia kierowane do firm i OzN,
  • promocja projektu wśród osób potencjalnie zainteresowanych wprowadzaniem zmian w funkcjonowaniu rynku pracy.

Na oficjalnej stronie internetowej www.zdolnibezALE.pl można znaleźć i wypełnić formularz skierowany zarówno do pracowników, jak i pracodawców. Jeśli szukasz pracy i jesteś osobą z niepełnosprawnością, po prostu zapisz się do bazy kandydatów i czekaj na informację o dostępnych ofertach pracy, które odpowiadają twoim kwalifikacjom. A może jako pracodawca nie uznajesz żadnych ograniczeń, ale za to szukasz doświadczonych i zdolnych członków swojego zespołu? W takim razie dołącz do listy pracodawców przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami i już niebawem znajdź najlepszego kandydata na oferowane stanowisko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto w ramach kampanii „Zdolni bez ALE” organizowane są webinary wspierane przez HR Fair Play, które poprowadzi Agata Spała-Zakrzewska – trenerka i audytorka dostępności, ekspertka ds. zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Co więcej, kampania „Zdolni bez ALE” to też autorski podcast pod tym samym tytułem, którego pierwszy odcinek jest poświęcony współpracy z OzN. Premierę zaplanowano na 15 lutego 2025 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły akcji i wszelkie informacje kluczowe zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców, dostępne są poniżej, w broszurze stworzonej w ramach kampanii „Zdolni bez ALE”.

Kampania Fundacji Moc Pomocy powstała we współpracy z Grafton Recruitment Poland, HR FAIR PLAY, Openfield, PFRON – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Kongres ESG – Europa, Smart OOH – AMS SA, , Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie i z Fundacją Reaktywni. Produkcja i wsparcie kampanii Film Fiction i Ogar Studio.

Zdjęcia: YouTube, www.zdolnibezale.pl

PS SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]