Z marką Zelmer agencja współpracuje od października 2014 r., po wygraniu przetargu na całościową obsługę digital wizerunkowej akcji „Gładki przejazd”. Obecnie, po kilku miesiącach współpracy, została ona przedłużona na cały rok 2015. Akcja „Gładki przejazd”, związana z przygotowaniami Zbigniewa Bródki do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 roku, ma wspierać portfolio golarek Zelmera.
Jej celem jest budowanie świadomości marki Zelmer w tej kategorii produktowej. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i obsługę profili Zbigniewa Bródki w serwisach społecznościowych – jest to m.in. fanpage „Gładki przejazd” w Facebooku. hyperCREW przygotowała i będzie obsługiwać także profil w serwisie Instagram i kanał YouTube.
Zobacz również
Również marka Wrangler przedłużyła współpracę z agencją hyperCREW do końca 2015 r. Współpraca dotyczy przede wszystkim prowadzenia polskojęzycznego fanpage’a marki Wrangler w Facebooku, w ramach fanpage’a Wrangler Europe, ale także innych projektów, w tym również spoza obszaru digital (np. kampanie prasowe, outdoorowe itp.). Wrangler i hyperCREW współpracują ze sobą od 3 lat, agencja objęła ten budżet w wyniku wygranego wspólnie z agencją Great Open House przetargu w 2012 roku. Obecne przedłużenie współpracy – do końca 2015 r. – odbyło się bez przetargu. Prowadzony przez hyperCREW polski profil Wranglera to obecnie najpopularniejszy fanpage tej marki w Europie.
Z brandem Warka Radler (Grupa Żywiec) agencja hyperCREW współpracuje także od 2012 roku, po wygraniu przetargu na obsługę budżetu digital. Nowa umowa dotyczy kilkumiesięcznego poszerzenia obszaru współpracy w zakresie działań digital w czasie sezonu letniego, w ramach planowanych kampanii reklamowych wszystkich wariantów Warki Radler.
Z firmą Coty agencja współpracuje od 2011 r. w zakresie obsługi profilu marki Miss Sporty w Facebooku. Obecnie umowa ta została przedłużona o kolejny rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.