Złote Spinacze 2012 – laureaci

16 listopada wręczono nagrody w 10. edycji Konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Decyzją Internautów, specjalna statuetka za Kampanię PR Dziesięciolecia otrzymał Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.
O autorze
2 min czytania 2012-11-17

O główną nagrodę walczyło w sumie 89 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2012:

Kategorie główne:

  • 1. PR Korporacyjny: Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • 2. PR Produktu: „Suche noce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw
  • 3. Kampania Edukacyjna: Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
  • 4. Komunikacja Antykryzysowa lub Komunikacja Kryzysowa: Squat Elba – On Board Public Relations
  • 5. Public Affairs & Lobbying: Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
  • 6. Kampania społeczna: „Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka!” – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
  • 7. Komunikacja wewnętrzna: Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
  • 8. Event Komercyjny: Poznań Traffic Race – Dobocom Public Relations
  • 9. Event Społeczny: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR
  • 10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy: Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture
  • 11. CSR: Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications
  • 12. PR Miejsca, Miasta lub Regionu: Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu, EURO POZNAŃ 2012
  • 13. Social Media: Seks to Zdrowie – fan page na Facebooku – Polpharma
  • 14. Business-to-Business PR: 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
  • 15. PR Finansowy i Relacje Inwestorskie: Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse – Havas PR Warsaw
  • 16. Sektor publiczny: Pro100doPrezydencji – Citybell Consulting

Kategorie specjalne:

  • 1. Efektywność: Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwo dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • 2. Kreatywność: Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru- Havas PR Warsaw

Sektory:

  • 1. Technologia, IT, Telekomunikacja: Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All for Planet
  • 2. Finanse: Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce – Rc2 i Noble Bank
  • 3. Zdrowie, usługi zdrowotne, wyroby medyczne i leki: Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma
  • 4. Uroda: Dove rozpieszcza blogosferę! – Rc2 i Unilever Polska
  • 5. Sektor Spożywczy: Program edukacyjny „Śniadanie daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
  • 6. Media i Styl Życia: InStyle i Szaleństwo Zakupów– faceADDICTED
  • 7. Kultura: Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture
  • 8. Sport, Turystyka, Rekreacja: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR
  • 9. Nieruchomości i Budownictwo: 194 metry bliżej natury – Advanced PR
  • 10. Przemysł, Transport, Logistyka: Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj