Zmieniamy logo, nie zasady – Santander Consumer Bank z nową identyfikacją wizualną

Od września na 320 oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Nowe, białe logo z czerwonym napisem ma bardziej niż dotychczas wyeksponowaną część „Consumer Bank” – która definiuje strategię. Pod nowym szyldem Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie koncentrować się na obszarze kredytów konsumenckich.

Nowa identyfikacja jest prosta i łatwo wpada w oko. Wprowadzając tę zmianę bank tworzy wyrazisty i łatwo identyfikowalny wizerunek, odróżniający go od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK), działającego niezależnie. Klient szukający oddziału Santander Consumer Banku pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki.

Zmianie identyfikacji wizualnej Santander Consumer Banku towarzyszy kampania informacyjna, skierowana do klientów i partnerów instytucji. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.santanderconsumer.pl/zmieniamylogo.

W ciągu ostatnich 12 lat Grupa Santander stała się ważnym uczestnikiem polskiego sektora bankowego. Marka Santander pojawiła się na naszym rynku w 2006 roku wraz z rozpoczęciem działalności przez Santander Consumer Bank.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj