Arnold Schwarzenegger został nową twarzą firmy PARKSIDE. Słowami „Zrób to sam!” motywuje w dostępnej w telewizji i mediach społecznościowych kampanii reklamowej PARKSIDE, dzieląc się swoimi sekretami, jak osiągnąć sukces. Widzowie będą mogli doświadczyć kluczowych momentów jego kariery, odgrywanych w świecie PARKSIDE DIY. Arnold Schwarzenegger, przemawiając w imieniu PARKSIDE, inspiruje ludzi do wzięcia spraw w swoje ręce i towarzyszy im na drodze do sukcesu. W kampanii nie zabraknie też szczypty humoru i autoironii.
Schwarzenegger i PARKSIDE: to dopiero połączenie. Christoph Pohl, Chief Purchasing Officer w Lidl International, wyjaśnia: „Dzięki ciągłemu rozwojowi, PARKSIDE stworzyło markę, która była w stanie zainspirować wielu klientów wysoką jakością, bezkonkurencyjnym stosunkiem ceny do jakości, imponującym asortymentem i atrakcyjnym wzornictwem. Dzięki Arnoldowi Schwarzeneggerowi udało nam się pozyskać kogoś, kto uosabia wiele z naszych wartości. PARKSIDE oznacza samodzielne rozwiązywanie problemów. Chcemy dać ludziom pewność, że mogą to zrobić. Arnold Schwarzenegger jest człowiekiem czynu, jest autentyczny, zdeterminowany i twardo stąpający po ziemi. Jesteśmy dumni, że stał się częścią teamu PARKSIDE”.
Zobacz również
Majsterkowanie dla każdego – o to właśnie chodzi w PARKSIDE. Marka skierowana jest w szczególności do wszystkich, którzy lubią naprawiać, budować i uprawiać ogród – wystarczy zakasać rękawy. Niezbędny do tego typu aktywności asortyment narzędzi, sprzętu ogrodniczego i akcesoriów dostępny jest w sklepach sieci Lidl i Kaufland.
Narzędzia nie są niczym obcym dla Arnolda Schwarzeneggera. Aktualnie aktor, polityk i biznesmen, niegdyś pracował nawet jako murarz. To kolejny powód, dla którego współpraca jest dla niego wszechstronnym sukcesem. Jak sam podkreśla: „Zrób to sam! – to dokładnie moje podejście. Trzeba wierzyć w siebie, dlatego jestem PARKSIDEREM”.
PS Arnold Schwarzenegger i Milla Jovovich w świątecznej reklamie „World of Tanks”
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa sukcesu. Dobry bożonarodzeniowy klip musi oddawać nastrój świąt już od pierwszego kadru. Za to, aby nakręcony materiał „World of Tanks” miał finalnie odpowiednio ciepłe i kojarzące się z domową, rodzinną atmosferą światło oraz barwy, zadbało Platige Image.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing