Grupa OKNOPLAST rusza z nową odsłoną autorskich salonów w całej Europie

Do końca 2016 roku w OKNOPLAST w trosce o najwyższy komfort obsługi swoich klientów przeprowadzi rebranding autorskich salonów na terenie całej Europy.
O autorze
1 min czytania 2016-07-13

Do tej pory firma wprowadziła zmiany w 100 polskich punktach sprzedaży i chce kontynuować rebranding również na innych rynkach, m.in. we Francji i Włoszech.  

W ramach strategii firmy każdy z autoryzowanych salonów OKNOPLAST wprowadza zmiany związane z wystrojem wnętrz oraz zewnętrznymi oznaczeniami.  

Rebranding salonów OKNOPLAST został wprowadzony z myślą o każdym kliencie, który szuka jakościowych, oryginalnych i nowoczesnych rozwiązań w aranżacji wnętrz. Nowe podejście jest przełomowe zarówno pod kątem oferowanych produktów, jak i obsługi klienta:

Nowa strategia OKNOPLAST to znacznie więcej designu i technologii również w obsłudze klienta. Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC chcemy zaskakiwać swoich klientów i obsługiwać ich na jak najwyższym poziomie. Takie założenie odpowiada także strategii OKNOPOLAST dotyczącej produktów, które wyróżniają się na tle innych branżowych firm wysoką jakością materiałów, przełomowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne użytkowanie okna oraz zwróceniem uwagi na design w każdym wnętrzu – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Minimalistyczny wystrój w nowych salonach OKNOPLAST

Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie OKNOPLAST. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Odświeżona aranżacja jest spójna z nową strategią i podejściem OKNOPLAST, który stawia na profesjonalną obsługę klienta i wygodę podczas wyboru okien. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing