Ruszyła druga edycja światowej akcji Remix Our Future marki Heineken

4 grudnia 2012r. ruszyła druga odsłona konkursu Remix our Future na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken.
O autorze
1 min czytania 2013-01-24

Kampania skierowana jest zarówno do profesjonalnych designerów oraz utalentowanych miłośników marki Heineken, potrwa do 1 marca 2013r. Zwycięski projekt znajdzie się w specjalnej limitowanej edycji dostępnej na całym Świecie pod koniec tego roku.

W tym roku marka Heineken obchodzi swoje 140-lecie istnienia. Z tej okazji, już po raz drugi rusza akcja Remix our Future, w której każdy – niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy też amatorem, przy użyciu aplikacji dostępnej na Facebooku, ma szansę wykreować własną butelkę przyszłości marki Heineken. Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by w łatwy i intuicyjny sposób stworzyć autorski projekt butelki kultowego piwa. Aplikacja ruszyła 4 grudnia 2012 r. Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 marca 2013 r.

Spośród wszystkich zgłoszeń, międzynarodowe Jury, wybierze trzydziestu finalistów, których prace zostaną zaprezentowane podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży designu – Design Week w Mediolanie. Z finałowej trzydziestki, mediolańska publiczność, wyłoni jednego zwycięzcę, którego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken. Przy ocenie projektów brane będzie przede wszystkim kreatywne podejście do zadania, a także wyraźne nawiązanie do dorobku marki Heineken.

W skład międzynarodowego grona Jury wchodzą: Mark van Iterson (Global Head of Design marki Heineken), Joshua Davis (pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej), redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha – Mark Dytham. Zwycięski projekt już w grudniu 2013 r. zostanie wykorzystany przy specjalnej Edycji Limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje etui na unikalny zestaw, w którym znajdzie się zwycięski projekt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla osób z Polski, których prace znajdą się w finałowej setce, Heineken zasponsoruje wyjazd i pobyt na Design Week w Mediolanie.

Celem kampanii Remix our Future ma być ugruntowanie pozycji marki Heineken w świecie designu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację projektu w Polsce odpowiadają agencje Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się