Najnowszy film Opery promuje VPN przez skojarzenia z selfie

Filmy promujące VPN najczęściej bazują na budowaniu poczucia zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w sieci. Opera podeszła do tematu w sposób nietypowy, skupiając się na humorystycznym pokazaniu mechanizmu działania tej technologii. Najnowszy film reklamowy firmy, stworzony na potrzeby globalne...
O autorze
1 min czytania 2016-09-27

…powstał w całości w Polsce.

VPN umożliwia zmianę miejsca, w którym jesteśmy widoczni w sieci. Wystarczy jedno kliknięcie, by wirtualnie przenieść się na drugi koniec świata. To bardzo ważne w czasach, kiedy wiele firm i organizacji śledzi nasze poczynania w internecie. Zmiana wirtualnej lokalizacji umożliwia wyprowadzanie ich na manowce, a tym samym zwiększa naszą prywatność. To mistyfikacja, ale bardzo dobra i potrzebna mistyfikacja.

Większość ludzi chce dbać o swoją prywatność w sieci, ale nie bardzo wie, jak działają VPNy i uważa je za skomplikowane narzędzia. Dlatego Opera, zamiast eksponować kwestię prywatności, postanowiła skupić się na zagadnieniu samego mechanizmu i pokazać, że VPN w przeglądarce działa prosto, podobnie jak „fejkowanie” selfie z podróży. Piasek, okulary, palma i wszyscy myślą, że jesteśmy na tropikalnej plaży.

Koncepcja i sam film powstały w całości w Polsce, gdzie Opera posiada jedno z największych biur na świecie. Promowany jest w social mediach na najważniejszych rynkach firmy, takich jak USA, Niemcy i Wielka Brytania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj