Karina Molęda w agencji Leo Burnett

Od listopada za obsługę Philip Morris Polska ze strony agencji oraz zarządzanie zespołem opiekującym się markami Marlboro i L&M odpowiada Karina Molęda – nowy Account Director w Leo Burnett.
O autorze
1 min czytania 2016-12-01

Do jej obowiązków należy optymalne zaplanowanie strategiczne i egzekucja kreatywna działań marek PMI w obszarach digital. Zadaniem Molędy jest również łączenie aktywności digitalowych z tradycyjnymi kanałami dotarcia zarówno do branży jak i konsumenta.

Karina Molęda przez ostatnie 8 lat była związana z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Odpowiadała m.in. za komunikację digital dla marki Winiary, rozwój jednego z największych brandowych serwisów kontentowych winiary.pl, a także aplikacji mobilnej „Moje Przepisy”. W tym czasie zajmowała się również wprowadzeniem marki Tesco do social media, pełną obsługą digital dla Wedel oraz marek Pernod Ricard. Wdrażała także nowe pozycjonowanie dla Soraya, odpowiadając za marketing 360’ tej marki.

Nowy Account Director zajmuje się podnoszeniem standardów obsługi klienta w branży marketingowej. Prowadziła autorskie szkolenia z etykiety biznesowej, budowania wizerunku oraz standardów client service.

Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie fanka festiwali filmowych i rodzinnych podróży po świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj