Badaj swoje… cytryny! Zobacz kampanię Worldwide Breast Cancer

Badaj swoje… cytryny! Zobacz kampanię Worldwide Breast Cancer

Poznaj swoje cytryny to niezwykła kampania, która dzięki 12 zdeformowanym cytrynom obrazuje, jak mogą wyglądać zmiany nowotworowe na kobiecych piersiach.

#KnowYourLemons to nie pierwsza kampania, która ma zachęcić kobiety do samobadania piersi oraz badań profilaktycznych. Jest inna, dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, że na zdjęciach, które wykonała Corrine Ellsworth Beaumont, nie ma piersi, przez co serwisy społecznościowe nie ocenzurują treści, a zamiast książkowych faktów widzimy bardzo miłe w odbiorze zdjęcia cytryn, które głęboko zapadają w pamięć.

Pamiętajcie, że rak piersi wykrywany jest u 1,7 mln kobiet na świecie, w Polsce - u 17,2 tys. pacjentek.

PS 

W październiku 2016 roku powstała kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych

PS 2 

Głośna w zeszłym roku była również akcja polegająca na wrzucaniu przez kobiety swoich zdjęć z odsłoniętą piersią do social mediów. Facebook i Instagram szybko usuwał zdjęcia, jako materiały z niedozwolona treścią. Hasło kampanii brzmiało: Check it before it's removed!

 Więcej w temacie raka piersi w social mediach znajdziecie →  tutaj.

PS 3

Miała być fajna, polska kampania, która o profilaktyce badania piersi, jak wyszła? Bardzo słabo. Kampania NFZ nie wyszła i wywołała w Internecie spore poruszenie. 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij