Rok z życia F25 – podsumowanie 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rok z życia F25 – podsumowanie 2016

W branży produkcji filmowych wielkie wydarzenia i ważne decyzje podejmowane są niemal co chwilę. Równie istotna jak ich realizacja, jest także refleksja nad tym, co udało się zrobić, kiedy opadnie kurz. I oto my, robimy dzisiaj przerwę, parzymy kawę i podsumowujemy rok 2016.

Podobnie jak każdy, mieliśmy swoje marzenia i plany. Naszym najważniejszym celem był rozwój, pozyskanie nowych kompetencji oraz powiększenie zespołu o doświadczone i kreatywne osoby. Czy to się udało? Niech nasze realizacje powiedzą same za siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Realizacje na YouTube

Rok 2016 rozpoczął się dla nas od dużego castingu na prowadzących dwa nowe kanały na YouTube. Historia zatoczyła koło, bo dokładnie 8 lat temu startowaliśmy na rynku z pomysłem na cykliczny content do internetu. Faktycznie dopiero rok 2015 nazwany został rokiem contentu ale dopiero w 2016 ten trend osiągnął naprawdę dużą skalę. W trakcie współpracy z Allegro wykreowaliśmy 2 kanały tematyczne – jeden DIY’owy, idący śladami najnowszych trendów „zrób to sam” oraz drugi – technologiczny, na którym testy sprzętu, porównania i ciekawostki nie mają końca.

Zbudowaliśmy zespół, który na stałe zarządza projektem oraz ekipę, która w 7 dni w miesiącu, realizuje materiał do kolejnych odcinków.

W 2016 roku wyprodukowaliśmy w całości (wraz z postprodukcją) 120 odcinków, oraz 20 krótszych formatów promocyjnych. Wiemy, że YouTube to przyszłość, dlatego pewnym krokiem, optymalizując koszty i warunki realizacji, wkroczyliśmy w produkcję contentową i wprowadziliśmy do naszego portfolio wiele ciekawych formatów youtubowych.

Allegro Technologia

Allegro Wnętrza

Nie tylko content

W ubiegłym roku wyprodukowaliśmy dla Allegro nie tylko spoty youtube’owe, ale także zrealizowaliśmy filmy reklamowe do telewizji i internetu. Najbardziej zapadającym w pamięć wydarzeniem był pokaz mody w ramach konkursu „Ty masz swój styl, my mamy całą resztę”. Laureaci konkursu mogli zrealizować swoje marzenie – stworzyć pokaz mody, my zaś zajęliśmy się kompleksową obsługą produkcyjną: od realizacji spotów telewizyjnych, przez making of i backstage, aż po transmisje live z pokazu i wywiadów z organizatorami. To duże przedsięwzięcie zaowocowało kolejnymi projektami dla Allegro Moda - serią spotów z kolekcją jesienną.

Allegro Wiosna z pokazem mody:

Allegro Jesień:

Telewizja i nowe formaty

Wśród naszych ubiegłorocznych produkcji znalazła się także seria spotów dla OLX. Ta współpraca to bardzo dobry przykład efektywnych relacji klient – agencja – dom produkcyjny, dzięki którym powstają wyjątkowe projekty, a każdy z nich to wspaniała przygoda i doświadczenie. Kolejny wspólny rok przyniósł nam spoty do telewizji oraz dwa świeże formaty – short i teledysk. Powstała seria zabawnych krótkich filmów z Władeczkiem, bohaterem spotu OLX Nieruchomości, którego rosnącą po reklamie popularność, OLX wykorzystał i spotęgował.

Na szczególną uwagę zasługują teledyski OLX-a. Na koniec roku swoją premierę miał świąteczny hit „Nietrafiony prezent, to nie koniec świata” z bohaterami poprzednich reklam, który jest kontynuacją komunikacji świątecznej rozpoczętej w 2015 roku.

Ogromnym sukcesem była zrealizowana przez nas produkcja teledysku do piosenki wykonanej przez T-Raperów znad Wisły o bezpieczeństwie w sieci. Podbiła ona serca widzów i została okrzyknięta przez Wirtualne Media jednym z najlepszych spotów minionego roku.

OLX Praca – debiut Władeczka:

Władeczek:

T-Raperzy – teledysk:

Świąteczne Grupa OLX – teledysk:

W 2016 roku powstały inne ważne produkcje, m.in. spot wizerunkowy Stadionu Narodowego (od tamtej chwili PGE Narodowego) oraz kilka ciekawych sesji fotograficznych polskich sportowców dla NIKE.

PGE NARODOWY:

2017 rokiem VR?

W ubiegłym roku w życiu F25 zaszło jeszcze kilka istotnych zmian. Przede wszystkim spełniliśmy swoje kolejne noworoczne postanowienie i powiększyliśmy zespół! Do naszego teamu dołączyła Paulina Ciesielska, która wsparła dział postprodukcyjny, a Kasia Radziszewskaja i Piotr Fryta Kornobis dołączyli do działu Produkcji.

Dodatkowo, rok 2016 przyniósł nam zupełnie nowe doświadczenie - produkcję VRową dla Nike’a. Ten projekt był związany z premierą nowego modelu Nike Roshe 2. Film połączony z aplikacją odbił się dużym echem w branży, a dla nas stał się możliwością poznania nowych technik i poszerzenia oferty firmy. Może rok 2017 będzie rokiem VR-u?

Co powiedzieć na zakończenie? Był to dla nas ciekawy rok, pełen nowych wyzwań, który przyniósł wiele nietuzinkowych projektów, zaowocował nawiązaniem nowych i inspirujących znajomości. W 2017 niezmiennie stawiamy na rozwój i na pewno będziemy pić dużo kawy 

Work hard in silence let your lamborghini make the noise.

Dziękujemy i do zobaczenia.

 

Autor:

Marcin Dworucha

Managing director / producer & partner domu produkcyjnego F25

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij