Kiedy ostatni raz mówiłeś mamie, że ją kochasz? Nowa kampania PKO

Kiedy ostatni raz mówiłeś mamie, że ją kochasz? Nowa kampania PKO
PKO Bank Polski już po raz kolejny wyszedł na ulicę z Martinem Stankiewiczem. Tym razem podczas sondy zadali, na pozór łatwe pytanie, ale przysporzyło ono warszawiakom wiele kłopotu.
O autorze
1 min czytania 2017-02-01

#MiłośćMamyZaZero to wzruszająca kampania w której promowana jest oferta otwarcia konta dla Młodych w PKO. Każdy uczestnik promocji otrzyma, w zamian za otwarcie konta, 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios. W puli akcji jest 10 tys. biletów.

Już we wrześniu mieliśmy okazję zobaczyć popularnego youtubera we współpracy z PKO. Podczas kampanii „Dużo za zero”  w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstały murale z grafiką przedstawiającą zero złotych. Są one jednocześnie tłem spotu z udziałem Stankiewicza.


PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Swojego czasu głośna była kampania IKEA, do której zaproszono osoby mieszkające obok siebie, ale o tym nie wiedzące. Usadzono je na krzesłach tyłem do siebie tak, by nie mogli zobaczyć rozmówcy.

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Empik z kolei zorganizował sondę, w której pytał polaków o kulturę. Zobaczcie efekt!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

A  → tutaj możecie przeczytać o kampanii, przy której Samsung współpracuję z youtuberem Dem3000.