To proste! Zyskaj czas i przestrzeń - Electrolux w nowej kampanii promującej suszarki

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń - Electrolux w nowej kampanii promującej suszarki

Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń to hasło nowej kampanii promującej sprzęt do pielęgnacji ubrań. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux udowadnia, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii uruchomiono dedykowaną stronę internetową: www.electrolux.pl/local/toproste.

Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux).

W ramach akcji uruchomiono także promocję „Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.

Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij