Oscarowe reklamy Samsunga zapewniają o bezpieczeństwie telefonów

Oscarowe reklamy Samsunga zapewniają o bezpieczeństwie telefonów

Także tegoroczną galę wręczenia Oscarów Samsung postanowił wykorzystać do celów reklamowych. Z tej okazji premierę miały trzy spoty, które głównie skupiły się na zapewnieniu o bezpieczeństwie telefonów marki (czyt. niewybuchaniu).

Podczas gali wręczenia tegorocznych Oscarów premierę miały trzy specjalnie stworzone na tę okazję reklamy. W dwóch z nich marka skupiła się na zapewnieniu konsumentów, że jej głównym priorytetem jest jakość, użyteczność i bezpieczeństwo produkowanych telefonów. Natomiast w trzecim spocie zatytułowanym „The Rest of Us” wziął udział jeden z najpopularniejszych vlogerów na świecie Casey Neistat, wygłaszając przemowę na temat młodych twórców video i tego, co ich łączy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Po serii nieoczekiwanych eksplozji felernych Galaxy Note 7, Samsung poprosił swoich klientów o odesłanie telefonów. Aby odbyło się to bezpiecznie, marka wysłała im specjalne pudełka oraz rękawiczki, mające zabezpieczyć przed ewentualną eksplozją.

PS 2

W jednej z reklam modelu Samsung Galaxy S7 udział wziął znany raper Lil Wayne. W spocie testował on telefon, wylewając na niego butelkę szampana.

PS 3

Marka Samsung lubi także eksperymenty. W jednym z nich postanowiła wyleczyć popularny ludzki lek, arachnofobię, czyli lęk przed pająkami. Czy jej się to udało? Sprawdźcie sami.

PS 4

Jedną z najbardziej znanych akcji Samsunga, związanych z galą wręczenia Oscarów, było pamiętne selfie przedstawiające znanych aktorów, a wykonane telefonem Galaxy Note 3.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij