Wydawnictwo Burda z szefem Big Data

Od 6 marca 2017 roku Remigiusz Siudziński został Head of Big Data w Burda International Polska. Będzie wspierał decyzje biznesowe firmy oraz kluczowe projekty w oparciu o analizę danych zewnętrznych i wewnętrznych.
O autorze
0 min czytania 2017-03-06

Jest to kolejny krok w rozwoju firmy w kierunku szukania nowych obszarów działania i źródeł przychodów w zaawansowanych działaniach digitalowych.

Remigiusz jest ekspertem w zakresie data science w biznesie. Od 17 lat analizuje zachowania klientów B2C i B2B. 

Do 2003 r. zarządzał systemem raportowania dla Marketingu w Netii. W latach 2003-2008 był odpowiedzialny za bazę klientów, m.in. tworzył modele utrzymania klienta i kierował działaniami lojalnościowymi. Od 2009 r. w Grupie Pracuj rozwijał obszar Business Intelligence, wykorzystując metody data mining do prognozowania zachowań klientów i zwiększania przychodów firmy.

W 2013 został finalistą prestiżowego konkursu Big Data Summer Camp. Ukończył Informatykę na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Head of Big Data jest nowym stanowiskiem w strukturze firmy. Raportuje do Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing