NuOrder dla Comperia.pl

NuOrder dla Comperia.pl

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez firmę Comperia.pl SA - pierwszą w Polsce porównywarkę finansową.

W ramach współpracy agencja zajmie się przygotowaniem strategii i prowadzeniem kampanii performance na Facebooku. Celem kampanii jest pozyskiwanie jakościowych leadów dla portalu Comperia.pl w ramach kanału social media.

Za kampanie mediową odpowiedzialny będzie dział performance media, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn. 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij