GO Sport ruszył z unikalnym programem ambasadorskim

GO Sport ruszył z unikalnym programem ambasadorskim

GO Sport to francuska grupa kapitałowa, która reprezentuje dwie marki sklepów w Polsce: GO Sport oraz Courir. GO Sport jest nie tylko jednym z największych dystrybutorów artykułów sportowych, ale także liderem na rynku warszawskim.

Program ambasadorski, jaki firma uruchamia ma na celu zwiększenie świadomości Go Sport.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Założeniem akcji jest promocja hasła marki „Żyjmy Sportem”, które ma nie być jedynie pustym sloganem, ale mają stać za nim prawdziwi ludzie i ich pasje. Dzięki temu marka GO Sport będzie kojarzona zarówno z miejscem zakupów produktów sportowych, jak i ze wsparciem i motywatorem do działań.

„Chcemy stworzyć społeczność #AmbasadorGOSport, gdzie każdy żyje sportem i zaraża swoją pasją innych. Dzisiejsze narzędzia społecznościowe dają możliwość dotarcia do ambasadorów i ekspozycji tych osób. Dlatego szukamy ich na Facebooku i Instagramie. W każdym miesiącu wybieramy po kilku ambasadorów, z którymi się kontaktujemy, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w akcji” – mówi Piotr Czerpak, Koordynator ds. CRM i Internetu GO Sport.

Kto może zostać Ambasadorem?

Najważniejszym przesłaniem programu jest to, że ambasadorem może zostać każdy. Go Sport dba zarówno o osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem, jak i o ludzi aktywnych od dłuższego czasu.

Więcej szczegółów, jak zostać ambasadorem znajdziemy pod linkiem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij