#DziewczynyRządzą w sklepach Deichmann. Internetowa odsłona kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#DziewczynyRządzą w sklepach Deichmann. Internetowa odsłona kampanii

Ruszył kolejny etap wiosenno-letniej kampanii marki Deichmann. Dziewczyny głosując na stronie DziewczynyRządzą.pl, zdecydują, jaką zasadę Deichmann wprowadzi do swoich sklepów na weekend i jaki rabat będzie obowiązywał na „zwycięski” model butów.

W ramach kampanii firma będzie promowała również wartości związane z przyjaźnią. Aktywację przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kolejnej odsłonie kampanii #DziewczynyRządzą to dziewczyny, poprzez głosowanie zadecydują jaką zasadę wprowadzi Deichmann w swoich sklepach na weekend. W ramach trwającej 5 tygodni aktywacji, łączącej online z offlinem, na stronie DziewczynyRządzą.pl co poniedziałek będą publikowane dwie zasady do wyboru. Głosujący będą jednocześnie zwiększać rabat na przypisane do zasady buty. Przykładowe zasady to: zrób sobie selfie w sklepie albo wyskocz na zakupy w nowym ciuchu. Wszystkie dziewczyny, które zastosują się w sklepach do wybranej przez nie zasady, kupią „zwycięski” model butów z rabatem.

Internetowa odsłona kampanii #DziewczynyRządzą prowadzona będzie również w social media. Jej celem będzie m.in. promowanie wartości związanych z przyjaźnią. Działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie spaja hasło przewodnie kampanii. Na Instagramie pod hasztagiem #DziewczynyRządzą Margaret i influrencerki razem ze swoimi najlepszymi przyjaciółkami opowiedzą swoje historie.

W kampanię promującą hasło #DziewczynyRządzą zaangażowały się między innymi: RedLipstickMonster, O Matko i Córko czy Julia Wróblewska. O tym jak ważna jest przyjaźń opowie też Margaret razem ze swoją przyjaciółką w krótkich video, które pojawią się w internecie.  

Kampania wspierana jest również działaniami branded contentowymi. Na fanpage’u Radia Eska trwa konkurs nawiązujący do zwycięskich zasad, a o całej akcji #DziewczynyRządzą informują emitowane w stacji radiowe spoty. Prowadzone jest również wsparcie  w serwisach młodzieżowych. Na papilot.pl oraz noizz.pl. można przeczytać artykuły, porady i wywiady z ekspertami na temat przyjaźni, jej siły oraz obowiązujących w niej zasad.

Kampanię przygotowały i realizują agencje LiquidThread (kreacja, realizacja kampanii) i Starcom (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij